3,276

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Din tur!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

3,278

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet...

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den...

Thumbs up Thumbs down

3,280

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa...

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld...

Thumbs up Thumbs down

3,282

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i...

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i perversionens fruktiga grönsaksland, dansar kladdpolkans..

Thumbs up Thumbs down

3,284

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i perversionens fruktiga grönsaksland, dansar kladdpolkans magiska dans, kuksås och smegma...

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i perversionens fruktiga grönsaksland, dansar kladdpolkans magiska dans, kuksås och smegma är svunna som den bistra...

Thumbs up Thumbs down

3,286

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i perversionens fruktiga grönsaksland, dansar kladdpolkans magiska dans, kuksås och smegma är svunna som den bistra sanningen om att det var...

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i perversionens fruktiga grönsaksland, dansar kladdpolkans magiska dans, kuksås och smegma är svunna som den bistra sanningen om att det var en dröm sprucken som ett..

Thumbs up Thumbs down

3,288

Mardrömmar.

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i perversionens fruktiga grönsaksland, dansar kladdpolkans magiska dans, kuksås och smegma är svunna som den bistra sanningen om att det var en dröm sprucken som ett nyvunnet vad om smegma och...

Mardrömmar

Perversionerna har tystnat kissblöjan torkat och bajset slutat lukta. Vaselinet slutat kladda och stjärten den äro ren, ve och fasa, hoppet om den sköna värld där kukar och fittor i perversionens fruktiga grönsaksland, dansar kladdpolkans magiska dans, kuksås och smegma är svunna som den bistra sanningen om att det var en dröm sprucken som ett nyvunnet vad om smegma och tårar. Mardrömmen är den bistra sanningens urvattnade kiss.

Ny.

Thumbs up Thumbs down

3,290

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag...

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär..

Thumbs up Thumbs down

3,292

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär nu fyller mitt kåta begär...

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär nu fyller mitt kåta begär av håligheternas fluffiga chimär när...

Thumbs up Thumbs down

3,294

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär nu fyller mitt kåta begär av håligheternas fluffiga chimär när månen är full och kuken...

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär nu fyller mitt kåta begär av håligheternas fluffiga chimär när månen är full och kuken målar sin vita färg som...

Thumbs up Thumbs down

3,296

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär nu fyller mitt kåta begär av håligheternas fluffiga chimär när månen är full och kuken målar sin vita färg som ett drömskt täcke att vila...

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär nu fyller mitt kåta begär av håligheternas fluffiga chimär när månen är full och kuken målar sin vita färg som ett drömskt täcke att vila sin slaka balle på efter...

Thumbs up Thumbs down

3,298

Kuksug & Fittsprut.

Kukar och fittor överallt jag plockar bland grenar och kånkelbär nu fyller mitt kåta begär av håligheternas fluffiga chimär när månen är full och kuken målar sin vita färg som ett drömskt täcke att vila sin slaka balle på efter semestern så pervointensiv och underbar.

Ny, ditt perv!

sensommarnätter

mörka nattens dallrande värme, våtvarma...

Thumbs up Thumbs down

3,300

Sensommarnätter.

Mörka nattens dallrande värme, våtvarma kukar söker buskig anal, se...