3,201

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Längtan.

Saknaden av den grova penis äro nu ett minne blott, ett luftslott, dildon i min tacokryddade köttfärssås så aptitlig så som drömmarna efter det försvunna spermasprutets läkande kraft så stor...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Längtan.

Saknaden av den grova penis äro nu ett minne blott, ett luftslott, dildon i min tacokryddade köttfärssås så aptitlig så som drömmarna efter det försvunna spermasprutets läkande kraft så stor som bara en svunnen epok...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

3,203

Längtan.

Saknaden av den grova penis äro nu ett minne blott, ett luftslott, dildon i min tacokryddade köttfärssås så aptitlig så som drömmarna efter det försvunna spermasprutets läkande kraft så stor som bara en svunnen epok av spermutt och smegmaplopp sinnet...

Längtan.

Saknaden av den grova penis äro nu ett minne blott, ett luftslott, dildon i min tacokryddade köttfärssås så aptitlig så som drömmarna efter det försvunna spermasprutets läkande kraft så stor som bara en svunnen epok av spermutt och smegmaplopp sinnet lämnas ensamt i daggdropparnas dallrande..

Thumbs up Thumbs down

3,205

Längtan.

Saknaden av den grova penis äro nu ett minne blott, ett luftslott, dildon i min tacokryddade köttfärssås så aptitlig så som drömmarna efter det försvunna spermasprutets läkande kraft så stor som bara en svunnen epok av spermutt och smegmaplopp sinnet lämnas ensamt i daggdropparnas dallrande aura, en aura så spermig...

Längtan.

Saknaden av den grova penis äro nu ett minne blott, ett luftslott, dildon i min tacokryddade köttfärssås så aptitlig så som drömmarna efter det försvunna spermasprutets läkande kraft så stor som bara en svunnen epok av spermutt och smegmaplopp sinnet lämnas ensamt i daggdropparnas dallrande aura, en aura så spermig, piss piss piss piss bara...

Thumbs up Thumbs down

3,207

Längtan.

Saknaden av den grova penis äro nu ett minne blott, ett luftslott, dildon i min tacokryddade köttfärssås så aptitlig så som drömmarna efter det försvunna spermasprutets läkande kraft så stor som bara en svunnen epok av spermutt och smegmaplopp sinnet lämnas ensamt i daggdropparnas dallrande aura, en aura så spermig, piss piss piss piss bara piss, å lite lite bajs.

Nyäääe?

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in...

Thumbs up Thumbs down

3,209

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut...

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka...

Thumbs up Thumbs down

3,211

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står...

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står ejakulation, cirkulation oscillation masturbation, allt...

Thumbs up Thumbs down

3,213

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står ejakulation, cirkulation oscillation masturbation, allt nu så klart och tydligt...

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står ejakulation, cirkulation oscillation masturbation, allt nu så klart och tydligt i virvlar, tornados, slingor av...

Thumbs up Thumbs down

3,215

Rörelser.

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står, ejakulation cirkulation oscillation masturbation, allt nu så klart och tydligt i virvlar, tornados, slingor av ohörbar mystisk musik från lutor...

Rörelser

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står, ejakulation cirkulation oscillation masturbation, allt nu så klart och tydligt i virvlar, tornados, slingor av ohörbar mystisk musik från lutor innåt runt en stund ut...

Thumbs up Thumbs down

3,217

Rörelser

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står, ejakulation cirkulation oscillation masturbation, allt nu så klart och tydligt i virvlar, tornados, slingor av ohörbar mystisk musik från lutor innåt runt en stund ut, å ute där alla njutes...

Rörelser

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står, ejakulation cirkulation oscillation masturbation, allt nu så klart och tydligt i virvlar, tornados, slingor av ohörbar mystisk musik från lutor innåt runt en stund ut, å ute där alla njutes i anal spiral uppåt neråt...

Thumbs up Thumbs down

3,219

Rörelser

Uppåt uppåt nedåt fram in ut in ut, sprut sprut. Runt runt fram och tillbaka, hej å hå kuken står, ejakulation cirkulation oscillation masturbation, allt nu så klart och tydligt i virvlar, tornados, slingor av ohörbar mystisk musik från lutor innåt runt en stund ut, å ute där alla njutes i anal spiral uppåt neråt kors å tvärs, sedan bärs!

Ny? Okej! Aivan/biggrin Flaffa!

3,220

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i...

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha...

Thumbs up Thumbs down

3,222

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun,...

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt...

Thumbs up Thumbs down

3,224

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så...

3,225 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-07-21 22:21:25)

Dildoparty på stranden.

Kom och håll mig i handen, hela gänget ska ha dildos i stjärt och mun, inga sorgsna miner, dansen långt gången, ingen pardon, alla så sköna lyssnar till gitarrens spel...

https://www.youtube.com/watch?v=pxrB91dHBa4

http://batzbatz.com/uploads/posts/2008-01/1201343071_diggi.jpg

Thumbs up Thumbs down