Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … .1579.html
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 79 80 81 82 83 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … .1579.html
Porjus...*suck* längtar...
Sieg Ynf!
YYYYYYYNF!!! *tänk Adolf, tänk Nürnberg, tänk folkhav*
"Die lemmen hoch"...na naaaa naaa na naa naaa....smörjer in mig i brunt bajs och marscherar i takt...
"Die lemmen hoch"...na naaaa naaa na naa naaa....smörjer in mig i brunt bajs och marscherar i takt...

Nuu är deet fr...
Nävafaaan? Bara onsdag ju! 
Nuu är deet fr...
Nävafaaan? Bara onsdag ju!
Så, så inte deppa nu, på fredag är det ju årets pervohögtid, något att se fram mot! Tyckte dessutom att jag läste nåt om stånd i almanackan.
Onsdagsmys? lill-lördan säg 
Alkis: JAAAAH! Deet är det ja. 
Ostis: Precis! Gäller att värna om myset.
Förresten är samtliga forumonanister bjudna hem till mig på midsommarpervoblot nu på fredag. Väl mött!
Hmm varför inte ta upp begreppet lillördag? Den har väl samma existensberättigande som fredagsmyset, okej kanske inte samma spermafest och pervoorgire som fredagsmyset men ett litet stillsamt runka bulle kan väl inte vara fel?
NU vill jag runka bara för det!
*flaffa flaffa flaffa flaffa*
Fredag idag? Var ute med "jobbet" på middag, blev tagen av polisen, fick visa legitimation, telefonsamtal ringdes, blev släppt, bajsade på mig, åkte hem.
Fredag idag? Var ute med "jobbet" på middag, blev tagen av polisen, fick visa legitimation, telefonsamtal ringdes, blev släppt, bajsade på mig, åkte hem.
Lät ju riktigt lyckat. 
9 timmar till årets stota pervohögtd. Ynf!
Hirraaa! Redan börjat smaka av min egenkryddade snaps. Rajdiraaj...
Åhh, kånkelbärskrydda från Svappavaara?
Viiiisst serrö'. Från dom allra bajsigaste och smutsigaste stjärtarna du kan tänka dig, min exkluderad. Bra drag i drickan. Såg nu att jag skrev "Hirraaa" fast jag skulle skrivit "Hurraaa". Så ja, stark är den minsann.
Du kommer väl hit imorgon?
självklart. Årets pervohögtid vill jag ju inte missa.
Nu har jag tänt grillen och... hmm... "köttet" ligger i "marinaden". Känner mig såå proffsig i mitt nya kockförkläde av finaste fleece.
mmm känner den goa "kött" doften mums och den kroppsvarma ådören av NG är inte att ta miste. Oj har du 20backar för kvällen, räcker det verkligen?
Jag snodde en kartong Mosers kaviar från konsum visst tillhör det också midsommarfirandet? tar med mig det.
Ojojoj vad kul vi hade igår. Kommer inte ihåg någonting.
Har försökt illustrera nedan hur det var jag mindes det:

Riktigt lyckat att du tog med Mosers Kaviar. Hahaha. Blev ju världens bästa grogg när man blandade fulvodka med stavmixad sönderbränd flintastek och Mosers. Och du din pervogourmand... Du hade ju även satt dit ett cocktailkonkelbär på glaskanten som garnering på ditt glas. 
Ynf. minns ingenting 
Då var det lyckat m.a.o.
Sidor Föregående 1 … 79 80 81 82 83 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?