Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Njae.. med brödkniven faktiskt.
Annars smakar falukorv bäst nysnattad direkt ur förpackningen bakom konsum. Nersköljs med ett par dito snattade ljumna folköl.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 77 78 79 80 81 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Njae.. med brödkniven faktiskt.
Annars smakar falukorv bäst nysnattad direkt ur förpackningen bakom konsum. Nersköljs med ett par dito snattade ljumna folköl.
Sanna mina ord!
Jag ska mysa med kapten Pikard i bollbadet på McDonalds

Jag ska mysa med kapten Pikard i bollbadet på McDonalds
Är han skön?
Nu snackar vi fredagmys av högre ordning.
Blaaauuurgööööööh...
Blaaauuurgööööööh...
såja såja, *klappar på vuxenblöjan*
Bleppe skrev:Blaaauuurgööööööh...
såja såja, *klappar på vuxenblöjan*
Mmmmmm.... *ynf grunf fluff*
Nu är det f... Nää. Nu har jag blandat ihop dagarna. 
Måndagsmys
Rajdiraj! Sitter världsovant på pizzerians uteservering och häller i (på) mig godisshots och ljummen fatöl efter att ha ätit en "Bagarens Fantasi". *buuuurp* Så nu sitter jag glatt i solens sken och onanerar, samt raggar på förbipasserande genom att sittdansa erotiskt och förförande. Cha cha chaaa...
Ååååh... så mysigt! Har du klämdag Bleppe?
Iiihihihihi. Jaa!
Kolla vad jaag haaar... *mallig* ...och den är fylld till bredden.

Åååååh! Original T-Dojja, månne? Den och en Skogaholmslimpa i stadsparken en varm eftermiddag... Snygg fälg förresten. Jag gissar att däckdimensionen är 245-45/18? 
Nej, inte T-röd! Vätskan har en gul nyans *hint hint*.
Ganska nära, 275-40/18". 
Norrlands Gul? 
Det är ju bredare än min allmänbildning.
Nu har jag hällt ut "vätskan" på en (o)lämplig plats under tak. Luktade inget vidare efter att ha stått i några veckor. 
Hällt ut det på madrassen på golvet? Grannens brevlåda? Ooh vad du håller mig på halster, din lilla fresterska där! Flaffa!
Hällde ut det på en plats där mycket folk rör sig. En fälla så att säga... hihhihi
Så busig du är! Skål på det. *psscht* *kaklonk* *klunk klunk klunk klunk* *bööööööörp*
Var nere på puben en sväng. Vakten tittade konstigt på mig och frågade hur mycket jag tagit (???). Fick gå hem igen. Konstigt.
Vakten var nog bara avundsjuk. Mmmm så var det... *nickar*
Till dom är det populärt att säga "Tjena IQ. Inte blivit antagen till polisskolan ännu ser jag".
Själv vaknade jag precis till ute på komposthögen med en igelkott i anus. Ujujuj...
8 timmar och 19 minuter kvar!
Iiiiiiihihihiii... Blir så upphetsad och fnittrig av detta att jag kissar på mig. Men vänta... Det brukar jag ju göra ändå.
Sidor Föregående 1 … 77 78 79 80 81 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?