2,726

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Trädgårdsliv

Naken och bögfull på gräsklipparen med dofterna av avgasernas kåtsköna odör gör mig till en estradör av trädgårdens grönvåta tuvor där jag majestätiskt rider fram under ruset av fartvindens smekande hand runt kuken så grann...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

2,727 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-05-07 20:04:22)

Trädgårdsliv

Naken och bögfull på gräsklipparen med dofterna av avgasernas kåtsköna odör gör mig till en estradör av trädgårdens grönvåta tuvor där jag majestätiskt rider fram under ruset av fartvindens smekande hand runt kuken så grann som grannfruns dinglande klitoris när..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

2,728

Trädgårdsliv

Naken och bögfull på gräsklipparen med dofterna av avgasernas kåtsköna odör gör mig till en estradör av trädgårdens grönvåta tuvor där jag majestätiskt rider fram under ruset av fartvindens smekande hand runt kuken så grann som grannfruns dinglande klitoris under den heliga bajsmaharadjans ständiga krav...

Trädgårdsliv

Naken och bögfull på gräsklipparen med dofterna av avgasernas kåtsköna odör gör mig till en estradör av trädgårdens grönvåta tuvor där jag majestätiskt rider fram under ruset av fartvindens smekande hand runt kuken så grann som grannfruns dinglande klitoris under den heliga bajsmaharadjans ständiga krav på tuktade rosor och mina...

Thumbs up Thumbs down

Trädgårdsliv

Naken och bögfull på gräsklipparen med dofterna av avgasernas kåtsköna odör gör mig till en estradör av trädgårdens grönvåta tuvor där jag majestätiskt rider fram under ruset av fartvindens smekande hand runt kuken så grann som grannfruns dinglande klitoris under den heliga bajsmaharadjans ständiga krav på tuktade rosor och mina strama knullbuskars intorkade blad som...

Thumbs up Thumbs down

2,731

Trädgårdsliv

Naken och bögfull på gräsklipparen med dofterna av avgasernas kåtsköna odör gör mig till en estradör av trädgårdens grönvåta tuvor där jag majestätiskt rider fram under ruset av fartvindens smekande hand runt kuken så grann som grannfruns dinglande klitoris under den heliga bajsmaharadjans ständiga krav på tuktade rosor och mina strama knullbuskars intorkade blad som i köksträdgården ingå så exotiskt,...

Trädgårdsliv

Naken och bögfull på gräsklipparen med dofterna av avgasernas kåtsköna odör gör mig till en estradör av trädgårdens grönvåta tuvor där jag majestätiskt rider fram under ruset av fartvindens smekande hand runt kuken så grann som grannfruns dinglande klitoris under den heliga bajsmaharadjans ständiga krav på tuktade rosor och mina strama knullbuskars intorkade blad som i köksträdgården ingå så exotiskt, så varm som min gödselstack.

YNF!

Thumbs up Thumbs down

2,733

Kör en nyh! Också pysslat i trädgården idag med att plantera oöppnade burkar Norrlands Gul. Hoppas på det bästa...

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande...

Thumbs up Thumbs down

2,735

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande gult ljus, stönande bänkar, blottande...

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande gult ljus, stönande bänkar, blottande kön bakom engångsgrillens osande rök...

Thumbs up Thumbs down

2,737

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande gult ljus, stönande bänkar, blottande kön bakom engångsgrillens osande rök från akademiskt tråk-sex-par med en...

2,738 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-05-08 20:55:23)

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande gult ljus, stönande bänkar, blottande kön bakom engångsgrillens osande rök från akademiskt tråk-sex-par med en klick av det surblöta svett...

Thumbs up Thumbs down

2,739

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande gult ljus, stönande bänkar, blottande kön bakom engångsgrillens osande rök från akademiskt tråk-sex-par med en klick av det surblöta svett en hängpung så ståtligt blänka...

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande gult ljus, stönande bänkar, blottande kön bakom engångsgrillens osande rök från akademiskt tråk-sex-par med en klick av det surblöta svett en hängpung så ståtligt blänka med och joggingbyxornas brunsolkiga resår...

Thumbs up Thumbs down

2,741

Joggingturen.

I slottsskogens dunkla sken, drägglande gult ljus, stönande bänkar, blottande kön bakom engångsgrillens osande rök från akademiskt tråk-sex-par med en klick av det surblöta svett en hängpung så ståtligt blänka med och joggingbyxornas brunsolkiga resår bestå uti ur och urinskur.

kollektivet

kramater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor...

Thumbs up Thumbs down

2,743

Kollektivet

Kramater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor. Näverkåsor med maskrosvin, kompletterande haschpipor...

Kollektivet

Kamrater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor. Näverkåsor med maskrosvin, kompletterande haschpipor, biodynamiska lavemang tillsammans i harmoni...

Thumbs up Thumbs down

2,745

Kollektivet

Kamrater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor. Näverkåsor med maskrosvin, kompletterande haschpipor, biodynamiska lavemang tillsammans i harmoni med den charmigt otvättade hippiens...

Kollektivet

Kamrater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor. Näverkåsor med maskrosvin, kompletterande haschpipor, biodynamiska lavemang tillsammans i harmoni med den charmigt otvättade hippiens variga dreadlocks som lockar till...

Thumbs up Thumbs down

2,747

Kollektivet

Kamrater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor. Näverkåsor med maskrosvin, kompletterande haschpipor, biodynamiska lavemang tillsammans i harmoni med den charmigt otvättade hippiens variga dreadlocks som lockar till kärleksfull ormgrop med håriga grottkvinnor...

Kollektivet

Kamrater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor. Näverkåsor med maskrosvin, kompletterande haschpipor, biodynamiska lavemang tillsammans i harmoni med den charmigt otvättade hippiens variga dreadlocks som lockar till kärleksfull ormgrop med håriga grottkvinnor vars fagra hängpattar glänser som...

Thumbs up Thumbs down

2,749

Kollektivet

Kamrater, solidaritet, batikblusar och näbbkängor. Näverkåsor med maskrosvin, kompletterande haschpipor, biodynamiska lavemang tillsammans i harmoni med den charmigt otvättade hippiens variga dreadlocks som lockar till kärleksfull ormgrop med håriga grottkvinnor vars fagra hängpattar glänser som häckande bögsvalor på spermig telefonledning.

2,750

Tysklandsresan.

Bland bajsporr, schnitzlar och ölstop...