Sv: Dagens Ord: Mongofil
Jag bara hänvisar till vad jag skrivit tidigare:
Du/Ni (läs: malte och daniel) är korkade!!
Mer behöver egentligen inte sägas!!Men:
Tänk om man (inte endast jag) skulle påpeka vartenda ord som Du/Ni stavat/använt fel, då hade det blivit en roman!!Min respons på:
"Förresten Gösta, om vi ska vara petiga med lingvistiken, så bör man endast använda ett utropstecken åt gången. Samma sak med frågetecken. Man använder ej heller versaler rätt som det är inuti en mening såvida man inte skriver ett namn."Om man VERKLIGEN skall poängtera någonting så skriver man det ordet med versaler - likaså skriver man tilltalsord (Du/Ni//Herr/Fru/Fröken) med inledande versal för att vara artig!
malte:
* Du vet absolut inte vad cp står för eftersom Du använder ordet totalt felaktigt!!
* Vill Du ha nakenbilder av mig så skriv till min email och lägg en framställan om detta och jag ger Dig dem - men jag har inte hört att Du vill ha några!!
* Jag har "submittat" (duger inte det svenska ordet föreslå, utan Du måste skriva "submitta" - på det märks vilket torftigt språkbruk Du har) några roliga ord under de månader jag varit med, men som flesta andras föreslagna ord så har de inte kommit med!!
Vilket fysisk handikapp har du? Jag föreställer mig spatt i hand eller kuk eller bådadera... jag är störstkåt när jag tänker på hur du ofrivilligt och lustfyllt smeker mig till orgsasm samtidigt som din tjocka tunga dreglar okontrollerat över den statligt betalade sug o blåsmaskinen du sitter vid sedan 70 talets början.