Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Jag tycker att du ska utbilda dig till kulturarbetare så att du slipper få jobb.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag tycker att du ska utbilda dig till kulturarbetare så att du slipper få jobb.
Jaa! Söka bidrag för att skapa "konst" för kommunal utsmyckning kan jag tänka mig att göra.
Åh fått upp ögonen för finkultur?
Åh fått upp ögonen för finkultur?
Mmhm... 
Du skulle kunna göra massor av innovativa utställningar:
- Dildon som vision av framtiden
- CP i soprum - i gränslandet mellan dreggel och pizzakartonger
- Den lustfyllda tvångströjan - mentalvården som de frisinnades paradis
- Bajs som politik
Redan börjat fila på en skapelse som jag tänk att kalla för "Pervovision". Återkommer med bilder...
Nu är skapandet i full gång på min baksida.

Här ser vi några pervobyggnadskonstruktörer
ge mitt kommande verk sitt gillande.
Idag när jag var på affären såg jag ett mongo i rullstol, som satt och skakade och dreglade.
Han sa: ööööööönngghnnnghhblllllllllööööö när jag gick förbi. Vad betyder det?
Idag när jag var på affären såg jag ett mongo i rullstol, som satt och skakade och dreglade.
Han sa: ööööööönngghnnnghhblllllllllööööö när jag gick förbi. Vad betyder det?
Det betyder att han vill ligga med dig.
Oj.. *rodnar* Tänk om du varit med Bleppe då kunde du ha tolkat åt mig.
Ja det skulle jag kunnat. Men jag håller även på att uppfinna saker, och nu håller jag faktiskt på med en Mongoöversättare som jag bygger av toarullar, aluminiumfolie, blinkande dioder och mjölkpaket. Denna är snart ute i handeln, men den skulle först behövas fälttestas och då kom jag att tänka på dig. Intresserad? 
Ja det skulle vara intressant! Men det låter som att den kommer kosta mycket med så fina delar i konstruktionen?
Mjoo, men jag har fått stora anslag från JAG som helt och hållet finansierar det hela. Så... Vad säger han? Ska jag buda över ett exemplar imorgon med DHL (Dom Homofila Lastbilschaufförerna) ?
Ja gör det!
Jag sänder över tre kottar och en kapsyl via paypal som tack.
Åh tack. Det var iofs. inte nödvändigt. 
Nu borde du fått försändelsen, Vrakis. För säkerhets skulle smög jag efter DHL:aren hela vägen hem till dig för att ha koll på att chauffören inte förlustade sig allt för mycket med min unika uppfinning.

Åh.. va fint Bleppe. Är du ute och åker i din Saab-skepparkrans-Saab?
Ja. Med stödhjulen på. Vad tyckte du om det jag skickade?
Den funkar bra! Var ute idag och testade tolkaren på de som demonstrerade i 1:a majtåget. Förstod allt vad de sa!
Vad roligt att höra. Både fascinerande och skrämmande att förstå vad dom säger, eller vad tycker du?
Jo det är sant. Tyvärr hörde jag inget om kraftigt sänkt alkoholskatt.
Det borde väl PP ha som en av sina viktigaste frågor?
Ja. Det ska jag genast ta upp. Bedröfvligt på min ära att det är så dyrt!
Framför allt borde grova svarta batonger och äkta norskt klövervaselin skattebefrias.
Håller med håller med. Hörde talas om att man nu i dagarna skulle skicka något papper med en massa krummelurer på till någon skattkammarö tror jag det var. Är det något som låter bekant? Är det något farligt/viktigt? Finns det pirater där?
Jo det är sant. Tyvärr hörde jag inget om kraftigt sänkt alkoholskatt.
Det borde väl PP ha som en av sina viktigaste frågor?
I nuläget blir det max två Bax-in-box om dagen, bara för all skatt.
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt