Sv: Tshirt-idéer

Dina fantasier stämmer mycket väl med verkligheten. Även Koppel-Kenneth hade en liten biroll i filmen. *snyft* *snyft*.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Bleppe skrev:

Kära Dverj. Nej. Det är från en serie av Ediká där någon sitter och runkar och då låter det *flaffa flaffa* när han drar i kuken.
Sen skrek den runkande personen KORPILOMBOLO! när det gick för honom.

*Ynf* :::: Går till bokhyllan och letar rätt på Edikas samlade verk ::::

Thumbs up Thumbs down

Det här var ju intressant... http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyhete … 5378464.ab

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

här verkar hela skönheten finnas, på utländska: http://thepiratebay.org/torrent/4834302 … ffel_Tower

Thumbs up Thumbs down

Åååhå... *flaffa* Härligt! Men undra vilken som är skönast... Eiffeltornet eller Berlinmuren http://www.youtube.com/watch?v=CIRLIl11 … playnext=1 ?

Jag har en lägenhet i Berlin och har onanerat mig både blå och blodig vid resterna av detta majestätiska byggnadsverk. *YNF!* *GNY!* *FLAFFA!*

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Så trefvligt. Både att ha onnat Der Mauer och att ha en lägenhet där. Finns det några sköna pervoklubbar i dess närmiljö där du bor? Typ folk som klär ut sig i älgdräkt och blir pissade på av en umpa-bumpaspelandes tysk på 200 pannor med knackwurst i mustaschen?

Okej, vem av er var det som satt nere vid stranden i närheten av nudistbadet i Värsnäs, Kalmar i söndagseftermiddag?

Jag & min flickvän tackar så ödmjukast för att du fortsatte onanera helt ogenerat när vi var där!

Thumbs up Thumbs down

Säkert en golfare som gått vilse. Själv föredrar jag Långviken.

daniel skrev:

Okej, vem av er var det som satt nere vid stranden i närheten av nudistbadet i Värsnäs, Kalmar i söndagseftermiddag?

Jag & min flickvän tackar så ödmjukast för att du fortsatte onanera helt ogenerat när vi var där!

Jag önskar att det hade varit jag.

Thumbs up Thumbs down

daniel skrev:

Jag tycker att det låter oroande att du har flickvän. Hur ska du då kunna fortsätta vara totalonanist?

F.ö. är både fittkramp och bögfakta stasade nu.

Thumbs up Thumbs down

Flickvän utesluter väl inte ett liv som totalonanist?

Jag har varit i Englandet och tittat på fetton som smeker sina bröstvårtor. Men frukta inte, jag ska ta tag i godkännandet av ord lite senare idag så det kommer ett fint ord inatt.

Puss & bajs

Thumbs up Thumbs down

daniel skrev:

Flickvän utesluter väl inte ett liv som totalonanist?

Enligt fittkramps objektivt sanna definition av totalonanist är det "En människa som inte är intresserad av att ha sex med någon annan än sig själv."

Du måtte ha en väldans kysk flickvän som inte kräver sin rätt till lite kuk.

Thumbs up Thumbs down

Mer troligt är väl att vi BÅDA är totalonanister, eller? Aivan/wink

Thumbs up Thumbs down