Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Åh sjörapporten!! Reprisen från 21 september 1978? *squirtle*
Mm-hm. *nickar.glatt*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 73 74 75 76 77 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åh sjörapporten!! Reprisen från 21 september 1978? *squirtle*
Mm-hm. *nickar.glatt*
åhhhh... *fjong* minns gamla goda tider..

I den där röda fyren bor det nog en redig fyr-runkare.
javisst, tyvärr är dom flesta fyrrunkare avreglerade 
Fina små djur bor i fyren med mig. Inte strypa djuren. Bara klappa fint. Inte kasta djuren nedför spiraltrappan. Inte elda fyren. Bara äta micromaten och vara tyst. Schhhh! Annars kommer farbror kustvevakningen och då gör det ont. Aj. Fina djur.
Fina små djur bor i fyren med mig. Inte strypa djuren. Bara klappa fint. Inte kasta djuren nedför spiraltrappan. Inte elda fyren. Bara äta micromaten och vara tyst. Schhhh! Annars kommer farbror kustvevakningen och då gör det ont. Aj. Fina djur.
Börjar tabletterna verka nu? 
Börjar tabletterna verka nu?
Tänkte(!) samma tanke. Tror Rabies har riktigt saltspermastänkt och maritimt fredagsmys ute i fyren han.
På tal om piller ja... Vad var det nu farbror doktorn sa till mig? Blanda eller inte blanda snurrepiller med alkohol? Hmm...
Bleppeleppe enligt syster Märta så kan du utan problem blanda snurrepillren med lagma doser alkohol t ex en flaska segeldricka eller liknande. syster Märta varnade docka att inte blanda med det vita pulvret du brukar köpa av Abdulah i den dunkla gränden, däremot kan du föra in det rektalt utan problem. Syster Märta kan så mycket.
Åh tack Ostis. Hon kan hon! Det där pulvret är grejjer det! Har ibland sett Abdullah tillreda det. "Afvledån" eller något heter det hann jag se att det stod på något blå/vitt paket som han snabbt plockade undan lite lätt irriterad då jag smög mig på honom. Men men... Det tar mig iaf. till pervonirvana för 1800kr/g. 
Riktigt cool effekt. Tar dock +30 timmar innan det börjar verka, men då känner man hur ögonlocken sakta sakta börjar slutas och man är helt plötsligt inne i en helt annan värld c:a 10-12 timmar innan det börjar avta och man är tillbaks pigg och alert.
Alkoholistvrak skrev:Börjar tabletterna verka nu?
Tänkte(!) samma tanke. Tror Rabies har riktigt saltspermastänkt och maritimt fredagsmys ute i fyren han.
På tal om piller ja... Vad var det nu farbror doktorn sa till mig? Blanda eller inte blanda snurrepiller med alkohol? Hmm...
Lilla Gnagis åker karusell. Runt runt. Iiiiii. Klappa händerna. Fnitter fnitter skratt skratt. Runt runt. Poff. Ggagiiiiiis. Dumma karusell. Micron dålig karusell.
Lilla Gnagis åker karusell. Runt runt. Iiiiii. Klappa händerna. Fnitter fnitter skratt skratt. Runt runt. Poff. Ggagiiiiiis. Dumma karusell. Micron dålig karusell.
Ja jäklar vad du tycks ha det trefvligt då.

uiihhhj.. här behövs minsann inga snurrepiller...
Ja jäklar vad du tycks ha det trefvligt då.
Var har du fått tag i den bilden av min mamma?
Var har du fått tag i den bilden av min mamma?
Arkivet i källaren.
fredagsmys om två timmar med dubbla batonger.
fredagsmys om två timmar med dubbla batonger.
Lyxlirare där... 
jo. Syster Märta har köpt nya fina , extra grova.
Sitter skönt på min kissvarma spermobil-dyna i gillestugan, hinkar Norrlands Gul och sittdansar till AM-bandet. 
Tank på barnen! Baaaaaaaaarneeeeeeeeen! De småå oskyldiga baaaaaaaaarrrnnneeeen. Och trädgårdstomtarna som fryser fastän att det är april. Och flickorna från Småland som drar rovor.
Tank på barnen! Baaaaaaaaarneeeeeeeeen! De småå oskyldiga baaaaaaaaarrrnnneeeen. Och trädgårdstomtarna som fryser fastän att det är april. Och flickorna från Småland som drar rovor.
Mmm... Kemiskt fredagsmys, månne?
Och ja; vi ska tänka på barnen. Visste du att barn består av 98% sulfit?
Rabiesgrävling skrev:Tank på barnen! Baaaaaaaaarneeeeeeeeen! De småå oskyldiga baaaaaaaaarrrnnneeeen. Och trädgårdstomtarna som fryser fastän att det är april. Och flickorna från Småland som drar rovor.
Barn är bajs. Och gulliga små hello-kitty-rosor. Och bajs.
Bleppe skrev:Rabiesgrävling skrev:Tank på barnen! Baaaaaaaaarneeeeeeeeen! De småå oskyldiga baaaaaaaaarrrnnneeeen. Och trädgårdstomtarna som fryser fastän att det är april. Och flickorna från Småland som drar rovor.
Barn är bajs. Och gulliga små hello-kitty-rosor. Och bajs.
*flaffa*
sittdansar till AM-bandet.
AM medelst foliehatt.
Barnen är våran framtid!
Lite sent, men...

Sidor Föregående 1 … 73 74 75 76 77 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?