Tråd: Dagens Ord: Spökbajs

Beskrivning: När det verkligen känns som man råkat klämma ut en korv som mosats mellan sina finniga, svettiga skinkor. Men som efter torka-sig-i-röven kontroll visar sig vara falskt alarm då ingen missfärgning uppstått på pappret, utan du har helt enkelt upplevt en s.k. spökbajs. En bajs du trodde fanns, men som sedan visade sig icke existera.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Spökbajs

Fy fan vilket otäckt tillstånd att befinna sig i. Lurad på träcket liksom. Det är ta mig fan kommunisternas fel. Har du gjort någon anmälan? Jag tänker gå bort till särskolan här bredvid och gråtrunka i alla fall.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Kan man försöka  driva ut Spökpoopet till andra sidan genom Pizzajonglering över höger axel ,eller hur återställer man Bajlansen?

Thumbs up Thumbs down

dverj: Nej. Jag har inte gjort någon anmälan. Men för att du sa det så ska jag göra det. Kan man anmäla till särskolan brevid dig, tro? Kanske kan få träckersättning?

Harkel: Pizzajonglering fungerar fin-fint. Bajlansen kan även återställas genom att föra upp en 20" Finlux-tv från 1987 i rektum till tonerna av Jussi Björling på 160dB.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>