Sv: The neverending 5-ordsDIKT
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 73 74 75 76 77 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta av kräm och kåtsvulstig magi...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta av kräm och kåtsvulstig magi förtappar varje torskaslem till den...
En Svullen vulva.
Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta av kräm och kåtsvulstig magi förtappar varje torskaslem till den grova lem nu tränger in.
Nyh!
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik..
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt som den bittra smaken av...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt som den bittra smaken av härsket bodybutter och analtampong, fjong...
Äntligen fredag.
Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt som den bittra smaken av härsket bodybutter och analtampong, fjong varje gång för kvällen är så lång.
Ny!?!
Jaaaaa! Jaaaaaaa! JAAAAAAAAAAAAAH!
*squiiiiirtle* Förresten... Får du vara uppe så här sent för Märtis?
Sagolandet
Uti fjärran nejder där vilrosornas...
Sidor Föregående 1 … 73 74 75 76 77 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT