1,801

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

1,803

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av...

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av en svullen vulva, en dejt..

Thumbs up Thumbs down

1,805

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av en svullen vulva, en dejt nu äro skapad, fast apan...

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av en svullen vulva, en dejt nu äro skapad, fast apan i mig rycker och drar...

Thumbs up Thumbs down

1,807

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av en svullen vulva, en dejt nu äro skapad, fast apan i mig rycker och drar i mig som ett slan...

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av en svullen vulva, en dejt nu äro skapad, fast apan i mig rycker och drar i mig som ett slan med spontan ejakulation av förträngd...

Thumbs up Thumbs down

1,809

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av en svullen vulva, en dejt nu äro skapad, fast apan i mig rycker och drar i mig som ett slan med spontan ejakulation av förträngd förhud och grus, där så...

Diskretion en hederssak.

Med darrande hand, annonsen är nu skriven. Porto och kuvert från byrålådans dammiga inre, där under nylonstrumpor och tummade Lektyr, prosan klar, slickad och skickad, nu ivrig väntan. Veckorna går, tills en dag, svar, rosa kuvert dyka upp, nu jag sprättar och river, ivriga fingrar brev nu finner, doft av en svullen vulva, en dejt nu äro skapad, fast apan i mig rycker och drar i mig som ett slan med spontan ejakulation av förträngd förhud och grus, där så falnar min kommande pervoromans.

Ny?

Thumbs up Thumbs down

1,811

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch...

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön...

Thumbs up Thumbs down

1,813

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett,...

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt..

Thumbs up Thumbs down

1,815

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta...

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn...

Thumbs up Thumbs down

1,817

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte...

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte den karga sårande mogendansens bleka...

Thumbs up Thumbs down

1,819

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte den karga sårande mogendansens bleka nuna nu visa sig i...

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte den karga sårande mogendansens bleka nuna nu visa sig i sin rättfärdiga skepnad bubblande av...

Thumbs up Thumbs down

1,821

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte den karga sårande mogendansens bleka nuna nu visa sig i sin rättfärdiga skepnad bubblande av energi från HÖMK så starkt...

1,822 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-01-19 01:43:23)

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte den karga sårande mogendansens bleka nuna nu visa sig i sin rättfärdiga skepnad bubblande av energi från HÖMK så starkt som den hårda fist risbastuns...

Thumbs up Thumbs down

1,823

]Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte den karga sårande mogendansens bleka nuna nu visa sig i sin rättfärdiga skepnad bubblande av energi från HÖMK så starkt som den hårda fist risbastuns fekalieinsmorda lavar påtvingar alla dess...

Bastuklubben.

Iförd beige trenchcoat och lösmustasch ångande trånande värme, mystiska stön, tjocka gubbar, minipenisar och svett, Village People ur dunkla högtalare rytmiskt pulserar i den mörka kåta galonbeklädda lekgrottans slipprigt välkomnande famn så varm och len, inte den karga sårande mogendansens bleka nuna nu visa sig i sin rättfärdiga skepnad bubblande av energi från HÖMK så starkt som den hårda fist risbastuns fekalieinsmorda lavar påtvingar alla dess vidgade öppningar i skönmustig värme.

Ny!

Thumbs up Thumbs down

Varför är det alltid jag som avslutar dikterna?

Thumbs up Thumbs down