Sv: Här postar vi allt möjligt
Det har visst pangats på Kapellvägen 63 i ditt hood, Bussis? Johansson, Karlsson, Larsson, tro?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 917 918 919
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det har visst pangats på Kapellvägen 63 i ditt hood, Bussis? Johansson, Karlsson, Larsson, tro?
Jaah, friska tag i metropolen! Vevande mot snutar, skottlossning och sönderknollade portar.
Nu blir jag Ännu mera sugen på att flytta!
Jah ”kom” hit mä dig sötiz! Här finns rattrunkarjopp åt dig min db-trucker. Ta mä en M82 Barett och din hederliga gamla Luger så gör vi rent horhus!
Jajajajaaaaaaaah!!! Luger och läderskärmmössa på!
Jahwohl!! *Tar runkställningssteg och slår ihop klackarna på ridstövlarna* SIM HALL!
Åh, då hade det blivit ordning å reda i byn!
HAIWAN!!! Vilken fittig padelmorgon det blefv då. Dock mitt fel...
Nämen(s)? Vadan detta mitt käre håmo? Förrunkat sig på EUR-pallarna, missat färdtjänsten och blivit sen till DV:n? Sädant brunkar knolla hela dagen. Alternativet är hemskare… Blivit mega-CP-säl-full och vaknat bredvid en ”sån där vi inte pratar om”… brrr…
Körde gengasaggregatet tomt på spermobilen halvvägs till värksamheten och fitt vänta två timmar innan bärgaren hörde av sig som var beställd via mitt spermobilmärkes servicecenter som ingår i leasingen.
Han var då 45 minuter bort och jag hade redan fixat så att en person man känner ställde upp på att "komma" med en dunk kottar, vilken dök upp två minuter efter att bärgaren ringde, så jag sa att den plötsligt startat och att han kunde avbryta detta.
Så nu går det i 300 här för att "komma" ifatt! *pust pes*
HAIWAN! Vilken jevfla otur! Mmm en bättre morgon kunde du haft jaah…
Mmhm. Mitt CP-fel dock. Och så vräker det ner fitt-regn också. HAIWAN!!! Nåja...I mörra runkt 15:30 kan man ha müs och sitta hemma och äckla sig igen.
Pra att du ser det HIV-positiva i eländet runkcumrat! Långhylsor och homovodka i morgon?
Ooh jaaah!
Ack, vilken padel-morgon! Och du missade att få sitta i knät hos en DB-bärgare. 
Ja det var synd. Men saker kan ju "råka" gå sönder och man måste kalla på honom igen. 
Mmm, du har så rätt Bleppe. Men se då till att det är en bärgnings-daddy af rang som ”kommer”. Är du snäll får du säkert åka med i den trånga hytten. Se sådana karlar: https://assistancekaren.se/
Sidor Föregående 1 … 917 918 919
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt