Sv: Här postar vi allt möjligt
Äggsakt så, håmo. I Nybbets kyrka skall det ske.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 915 916 917
Du måste logga in eller registrera för att svara
Äggsakt så, håmo. I Nybbets kyrka skall det ske.
Typ ba' 14,5 timmar kvar till... ptjaa... ni vet... hi-hi-hi!
Ska du äntligen ha fredagsmüs på en riktig freitag för en gångs skull?
Mortis: Svar jah.
Nu så håmopöjka... *KRA-LACK!*
Och inga miljöpartister eller hej-hejare utanför Glasis att dominansbajsa på heller.
Skål håmo!
Se! En del ungdomar kan fortfarande... https://www.barometern.se/oland/ungdoms … ningsniva/
Kul att läsa. 
Här var dom: https://maps.app.goo.gl/GouVoArmL9G6QqW26?g_st=ac
Undrar om Porr-schen i bild är ombyggd till epa?
Det är den. Har sett den flera gånger på Öländet. Vissa har det bra...
Det är säääkert någon yngling som har knegat hårt på sommarjoppet på äldreboendet för att kunna köpa den! 
Mmmmm... Eller deras Moderat-röstande föräldrar, vilka jag stött på ofta nu dom senaste fem-sex åren.
Ah, lyckligt gifta herrar som "joppat upp sig här i lifvet" och smyger till Himpa nattetid! Rähähäh!
Präxiiiis!
Brrr!!! Vilken bakfylla. Det hela bögar i fredagskväll där jag och två andra daddys blir lembjudna till en herre utanför metropolen. Väl på platz serveras dä birabärsa, lakritsshots och något jag inte druckit på evigheter, nämligen hemkört. Äggsakt hur mången liter af diverse drycker som ”gick” ner är bögst oklart denna söndag men Jesus Fistus säder jag bara. Gårdagen var om möjligt ännu värre. Vi slörunkade till gayporr och försökte kurera oss på olika sätt. Jag Bussis körde på klassikern att försätta dricka utaf vad som återstod. Det blevf 5st Sofiero och en megagrogg. Nåväl man lever bara en ”gång” och nu mår man riktigt padel. Fitt-söndag ä dä också, urk!
Bara bögkämpa på! Jag stödrunkar digitalt åt dig i kureringssyfte. *flaffa flaffa flaffa*
Tack håmo! Dig kan man lita på när alkoholen lämnar snoppen.
Jisses, hemkört ser man alltför sällan!
Har nog bara testat det en gång när jag var på svartklubb för bra många år sädan.
Jupp och det hemkokta var af mikket god kvalitet. Runkt 40% påstod herren och jah det kan nog stämma. Groggarna var väldigt generösa. Drängfull och jevfligt ostadig hade jag på något vis vinglat runkt på orten som haft bl.a ett gammalt brunk samt en idag sönderknollad bowlinghall. Ävfen känt för sin bögiga motordag som anordnas en gång perv år.
Sidor Föregående 1 … 915 916 917
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt