Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Jawohl! Sim hall!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 421 422 423 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Polsk håmovodka, tonic, Sju"komma"tvåor, Doritos och scat-kavalkad med Nesse på kornig VHS och solkig Finlux 24". *Flaffa flaffa flaffa!*
Låter knullrunkigt! Har du äntligen fredagsmüs på en freidag istället för värksamhet?
Jaaah, jag haar ju det idag jah! 
Horraah! En långhylsa på detta!
*Kra-lack!*

...men idag fubbar jag... Hi-hi-hi!

Upptäckte också via bilden en tjöttballe som jag inte sett där bakom krukan. Mums!
Mmh, polsk homovodka.
Åh, när gjorde du tjöttballar senast?
Åh, när gjorde du tjöttballar senast?
I onsdags.
Låt den ligga och götta till sig ett par veckor till vetja!
Nu blir det långhylsor Bryggfistarens Golden Shower! *Kra-lack!*
Pra där!
Jaah-ha… Då var det bögfredag igen då. Få se om man orkar sig på en repris av gårdagen? Supah och få jagis utav diverse rättsvårdande padelspelare ti-hi!
Det tycker jag du ska Bussis. Stödsup hjärna åt mig då jag har KV/NV hela hälgen. 
Skall ske håmocumrat! Som du sett på mäjlen så har Bussis påbögat supahndet. Dock i mindre skala, just nu tihi!
Såg pra ut. Man tackar.
Tackar håmo. Jo vi megabögar måste hålla ihop. Snart kanske Mortis joinar in i stödsupandet också.
Jah hoppas det. Oj vad digitalt packad jag "kommer" att bli då.
--- MMM-MHM!!!
Åh, så tösstig! Men måste rattrunka iväg under natten för ett vaniljoärende, så supandet måste vänta. 
Äsch! Gör bara som Homer vettja: https://youtube.com/watch?v=gOTiaOeRdGI … fcLlRqrXgW 
Pissfull på en enda öl? Rähähäh!
Just krupit ner i ett Sulo ute i soprummet med en håmovodka/rödskinnstonic och lite pra musik. Får se om det sker "hemleverans" av något mumsigt ätbart snart. 
Oops! Nu kom det en påse från gruppboendet bredvid.... Mmmmm... Kissåbajsblöja.... Mmmhm, fint ska det va...
*Ahem* Eeeh... Jooo, eftersom jag haft värksamhet så många freitagar så tänkte jag ha RAF idag nämligen. 

Sidor Föregående 1 … 421 422 423 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?