Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Jahapp. Nu har ni väl fredagsmüs för fullt medans Bleppis är ute på vischan och småfryser om snoppen?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 419 420 421 422 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jahapp. Nu har ni väl fredagsmüs för fullt medans Bleppis är ute på vischan och småfryser om snoppen?
Ååh, nu ja pörja pli fögbull jaah!
Du får väl värma snoppisen ute på vischan?
Jaah! Tar och kissar ner mig lite extra. *fsssssssch* Aaaah!
Pålsk Håmovådka och Fjanta Fittron här nu. Rähähä!
Rätta takter.
Här är det långhylsor på löpande band och "några enstaka" Maiden-rom mä sodastream plepsi MaXXX cherry som gäller.
Bra där håmo! Skål! Maiden som ÄR så pra! Såg dom på Sonisphere i Ståkkålm 2010 för första gången.
NU RONKROCKAR VIIII!!! https://youtu.be/Ij99dud8-0A?si=5nmAdY2b48dYRyzM
Jaah! 2006 var första gången för mig, också i Ståkkålm! Minns att jag hade sittplatz bredvid någon halvalkad flintis. Någonstans har jag en gammal k300i liggandes där han hörs tjoa högre än självaste Bruce i några gryniga filmer, hihi!
Sonisphere 2010 förresten, rähähäh! Du blev väl inte blöt då? 
2006 också i Stockholm kan ju inte stämma kontra några inlägg bakåt...
Men kuk att du ronkade loss där med Mäjden, håmo!
Mennah att ja också såg dom i Ståkkålm! ...Fast 4 år tidigare.
*Nu börjar det snurra i Mortis huvud och pung.*
Minns äfven att McBrain slängde ut något sönderknullat trumskinn som en frisbee, som landade ovanpå någon upphöjd vägg/av"sats" mellan ståplatzerna och botten av läktaren. På nolltid så hade ett dussin hårdrunkare hoppat upp där och bildat en müsig böghög ovanpå nämnda trumskinn! 
Hmmm... Vad var det för snurrigt inlägg från mig här ovan? Alkohol är pra... 
Men det lät festligt höddödö. Ja jag/vi blev CP-blöt(a) och mongo-lerig(a). Den FT:n vi tog tillbaka från Frescati till dåvarande F1-Hotell i Hägerpungsten fick nog också genomgå en Bjögga-sanering liksom hotellet då dessa blev duktigt lerifierade utav en massa rockers som åkte och bodde där. Rähähä!
Rähähäh! Jaah, jag minns den dagen, trots att jag inte var på platz i Fjollträsk.
Var ganska avis på alla runkcumrater som skulle till Sonisphere ända tills den dagen fucktiskt "kom". Då man fitt se bilder och läsa om hur alla hade spenderat hela dagen i pissregnet. Då var det lite skönare att kunna sitta hemma och runka framför några Åsa-Nisserullar!
Tror du hade det musigare i din varma mysiga gillestuga där och då...
Värk-ligen!
...Å andra sidan har jag aldrig snubblat runt i bajsleran till tonerna av Slayer's "Reign in Blood", vilket låter som en oförglömlig upplevelse.
Det var det!
Bajs och lera i massor... https://youtu.be/Pvt2q5fJ1mw?si=0x8RRLCBcbxnUk5R
Hörni håmon! Nu på lördag ska vi heila lite extra då det är nachonaldagen MEN ”kom” ihåg att Glasis är stängt då det är fittröd padeldag!!! Bara i Svärje har vi sädant förmynderi med begränsad tillgång på vuxendricka.
Sim... HALL!!!
Mycket pra och informativt utav pervohåmobroder Bussis där! Jaaah, det är ett jefvla förmynderi det!
Jah, då gäller det att b(r)unkra upp! Sim hall!
Hmm, brunkra är bara du som kan Mortis. Jah och kanske några garderobs-fittkrampare som hänger på forumet. Pervsonligen har jag liiite pråbs med doseringen så att säda.
Mhm… Har sno… införskaffat ett flak Goldenshower samt ett lock Gränges och den nya Jägern med apelsin som samtliga är på kylning efter en fittkvav dag i svartskallejoppets tecken. Blevf en blandad kebabblare/gayrospissa på håmohaket ”Pride” i bonnhålan, RAAAP!
Låter fint dä Bussis. Nu blefv Bleppis Ännu törstigare bara för det, men är på KV/NV:n nu.
Mhm… Har sno… införskaffat ett flak Goldenshower samt ett lock Gränges och den nya Jägern med apelsin som samtliga är på kylning efter en fittkvav dag i svartskallejoppets tecken. Blevf en blandad kebabblare/gayrospissa på håmohaket ”Pride” i bonnhålan, RAAAP!
Låter ToF!
Ja, mer fuktig/fittkvav dag får man fan leta efter. Trots att kvicksilvret knappt nått upp till 20 grader så blev det pungsås i VB'n på nolltid av minsta fysiska an"string"ning. En bärsabira "eller kanske två" på detta!
Sidor Föregående 1 … 419 420 421 422 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?