Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Inspiration

Skrivmaskinens knattrande förgylls av den billiga whiskyns varma rus. Pipan skapar perversionens litterära bögatmosfär där ruset går in, runka så gott till typernas blytyngda aura av lingonsylt och rymdhasch när smattret fångas likt toner från andra våningen där Mumintroll och blåa analsmurfar dansar tills den feta kvinnan sjunger strupsång till kreativitetens spermafruktiga alster under gigantisk lem i totalitär exil när analmassagen ger sån fulländad inspiration.

Ny? jaaa!  krysta fram nånting inspirerande nu.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

1,627

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk...

Thumbs up Thumbs down

1,629

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh...

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som...

Thumbs up Thumbs down

1,631

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt...

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara...

Thumbs up Thumbs down

1,633

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge...

1,634 Senaste redigerad av Ostfralla (2012-12-22 16:39:48)

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge. Huvudrätt är den tidlösa uppenbarelsen...

Thumbs up Thumbs down

1,635

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge. Huvudrätt är den tidlösa uppenbarelsen dillstekt oxpenisfilé, så len så...

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge. Huvudrätt är den tidlösa uppenbarelsen dillstekt oxpenisfilé, så len så len som den onanerade vinballens...

Thumbs up Thumbs down

1,637

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge. Huvudrätt är den tidlösa uppenbarelsen dillstekt oxpenisfilé, så len så len som den onanerade vinballens ståtliga existens med mens så...

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge. Huvudrätt är den tidlösa uppenbarelsen dillstekt oxpenisfilé, så len så len som den onanerade vinballens ståtliga existens med mens så inspirerande för efterrättens slemsöta soaré...

Thumbs up Thumbs down

1,639

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge. Huvudrätt är den tidlösa uppenbarelsen dillstekt oxpenisfilé, så len så len som den onanerade vinballens ståtliga existens med mens så inspirerande för efterrättens slemsöta soaré där bögiga lodare med stora...

1,640 Senaste redigerad av Ostfralla (2012-12-22 19:40:09)

Nyårssupén.

Snart gästerna anlända, snabbt trosrunk, stänk skvätt och skunk, dunk med meskalin jag klunka, ååh fet och fin, slaskar som laxar i rosa bögaskar. Förrätt kryddas med den pervokänsla bara urindoppad toast Porjus kan ge. Huvudrätt är den tidlösa uppenbarelsen dillstekt oxpenisfilé, så len så len som den onanerade vinballens ståtliga existens med mens så inspirerande för efterrättens slemsöta soaré där bögiga lodare med stora gubbpattar levererar fittdofternas serenad i midvinternatten.

Ny? Ja!

Thumbs up Thumbs down

Undergången.

Med lemmen i hand sakta...

Thumbs up Thumbs down

1,642

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt...

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte...

Thumbs up Thumbs down

1,644

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte från mitt sköte lossna kan...

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte från mitt sköte lossna kan som den bläckfisk i medelhavets...

Thumbs up Thumbs down

1,646

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte från mitt sköte lossna kan som den bläckfisk i medelhavets virvlar av perversa tankar och...

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte från mitt sköte lossna kan som den bläckfisk i medelhavets virvlar av perversa tankar och perversionens armageddon som slemmigt sveper...

Thumbs up Thumbs down

1,648

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte från mitt sköte lossna kan som den bläckfisk i medelhavets virvlar av perversa tankar och perversionens armageddon som slemmigt sveper över land och rike så...

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte från mitt sköte lossna kan som den bläckfisk i medelhavets virvlar av perversa tankar och perversionens armageddon som slemmigt sveper över land och rike så som den smäktande fanfar penistrumpeterna...

Thumbs up Thumbs down

1,650

Undergången.

Med lemmen i hand sakta mörkret mig över stiger likt den sublima spermafläck som inte från mitt sköte lossna kan som den bläckfisk i medelhavets virvlar av perversa tankar och perversionens armageddon som slemmigt sveper över land och rike så som den smäktande fanfar penistrumpeterna nu spelar i delar av...