Sv: Dagens bs-resultat
Hurraaaa! Excellente! HÅMOOO!!! Pra joppat ditt perv! 
Här har det ännu inte blifvit något. Men dagen är (p)ung...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hurraaaa! Excellente! HÅMOOO!!! Pra joppat ditt perv! 
Här har det ännu inte blifvit något. Men dagen är (p)ung...
Det "kommer" nog ska du se! Håller både pung och penis för ett lyckat bajsresultat!
Tackarrrr! Jefvlar vad VB:n ska få joppa då. Rähähä!
PRA! https://www.shein.se/goods-p-268996720. … 2005876337
Skulle göra någon CP-verifiering med symboler jag inte fattade för att kunna se...
HAIWAN! Va fan? Nåja det var återanvändbara vuxenblöjor från Shein.
NU klickade jag igen på länken och Då runkerade det. Så fina. Men det går ju åt mera vatten, tvättmedel och ström med dessa?
Ptja? Men gör som jag, man vänder ut och in på sina strings bara.
Ok. Ja jag bajsar ju inte lite i miljön. Men tänker att det blir lite "Moment 22" iom. att dessa skall vara återanvändbara och behöver tvättas om man är padel.
Det är väl det som är det fina när sommaren "kommer" och man kan låta penis och röv hänga fritt när man flanerar runt i stadens parker.
Jah men man undrar ju fucktiskt vart alla härliga blottare som fanns förr har tagit vägen?
"Härliga blottare som fanns förr"? Hmm, här har jag nog missat nåt. De enda blotterier som jag har befittnat har varit på fistivalcumpingar. Oftast i form av överförfriskade herrar som antingen har visat drulen eller streakat, men i värsta fall... S-sli-s-s-sli-sliddjur som h-ha-har visat p-pa-p-pattarna e-eller f-fe-fettan!

Tre dagars BS-7 nu p.g.a. mitt minimala födointag då jag fortfarande känner mig lite krasslig.
En Glasiskasse BS-4 toppad med en liten liten skvätt BS-7.
En svår omgång BS-2, liten container i storlek.
Du får gärna använda någe större!
17 hektar våldsam BS-6 med knallskott.
En hockeyrink massiv BS-1, ajsing så ont i röfven man fick.
Pra joppat ditt håmo! Här har det varit stiltje idag. Men jag känner på mig att pissan jag åt tidigare idag "kommer" skapa något intressant lite senare. Känns värkligen så i lilla söta hängbuken.
Sidor Föregående 1 … 60 61 62 63 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat