Sv: Dagens Ord: Unibrowna

Beskrivning: "De är när man skiter ut en lång bajskorv istället för flera små, som en sån här mjukglassmaskin"

Thumbs up Thumbs down

Och choklad som är så gott!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Babbar brunkar ha ett redigt unibrow oftast, ser ut som ett brunt/svart McDullahs-märke ovanför bögonen. Mikket sexigt!

Tjillepitten

Dä ä dä.

För att inte tala om rövskägg. Man kapslar in det goa rövsmöret: https://www.youtube.com/shorts/ty1pAEpp7L0

Tjillepitten

Det ska man!

Finns inget bättre efter en dags hårt arbete när man känner "lubrikationen" i stjärtskåran. Minns du uttrycket "Infanterield" från tiden i Dumpen Bleppe-gossen min? Det skavade fint i stjärtskåra och insidan av låren efter en stärkande strapats i Kronans "luftiga" kläder. En ung Bussis trodde fucktiskt att han skulle dö under en av dessa. True ståry också.

Tjillepitten

Det minns jag. Klarade mig tyvärr utan några cumpikationer...

Jo det "gick" bra även här då jag redan i späd ålder var CP. Men den där jevfla eftermiddagen... "Gaslarm" och i full fittmundering, gimp-skyddsmask, blottar-regnrock, gummistövlar m.m... Sädan var det stringmarsch fram och tillbaka på Kaserngården, med ryggsäck och waffen tills man ville spy. Minns man skyddsmasken så slöt den ju fruktansvärt tätt och hur anfådd man än var så kändes det som att andas genom ett sugrövsrör... HAIWAN! Jag blir förbannad än idag när jag tänker på det befälet som påminde om en riktig fittah. Nu var det inte "Currahee" vi sprang uppför men det fanns ett bögberg som hette Almnäs-bögberget... "Captain Sobel" men i form av en misslyckad trasig Filur/Furir. Hatade honom. https://www.youtube.com/watch?v=vvZ9sjR4wcE

Tjillepitten

Skål på det håmo!

Skål håmo! BTW, drog ni också på "Bond(age)-spermis" under Dumpen-tiden?

Tjillepitten

Nein. Jag gjorde aldrig det då jag trivdes så bra i det svettiga, skitiga sällskapet utavf bara män. Aivan/smile

Mhm, kanske var det skillnad där på Gotland där du "låg" om jag minns rätt? "Kalsongjägarförbandet" var väl placerat där på Öjn också om jag minns anekdoten rätt? Den legenden om det "Håmoförbandet" har nämligen två platzer, Gotland eller Boden.

Tjillepitten

Säder bara... Gotland... Aivan/rolleyes Ti-hi!

Gotland it is then. Vi hade bara märkliga "gossar" på förrådet när man lämnade in sin tvätt. Men i Kasern 5 (utav 3) så hade Räddningstjänsten sina gimpar. Waffenvägrare, klassiska soyboys som hade försökt att slippa värnplikten. Dessa pervsoner fann jag som DB-vkat mikket nöje i att plåga på olika sätt. Dom hade samma plikt som oss andra i grönt med skillnaden att dom vägrade waffen eller bara var sämst.

Tjillepitten

Hahahaaa! Jaaah, hoppas du körde hårt med dom!

Mhm, med allt och allah förutom dom i förrådet. "Man bajsar inte där man fistar", var man "penis" med håmona i förrådet så kunde man få förmåner. Typ gröna boxershorts istället för vita y-frontare från Gustav Wasas tid. Eventuellt hade man bärgat fillingarna från själva regalskeppet Wasa. Man kunde truga till sig lite tjocklad (Kextjocklad) medans man väntade och annat. Men de från Civilförsvaret... Där var man totalt Flaffen SS när man "gick" runkt. Hatade det där packet och det var jag sällan sen att uttrycka. Dom hade sina uniformer som skulle bäras på ett visst sätt. Nu hade dom "liberala" chefer så dom såg ut som piss men... Fanflyktingar, hippies, tattare, pack och slödder. Stryk slapp dom men det var bara av Sveriges lagar kan jag säda: https://www.youtube.com/shorts/BO07J-KQ9Cw

Tjillepitten

Mmmm, tjokklad från typ 1972 fitt vi. Smakade helt ogay. Men kan ju äfven berott på att inget alternativ fanns. Sittkissande waffenvägrare skall straffas å det brutalaste!!!

Jaah, "Guldburkarna" och "Pansarkexen"... Goa minnen! "Nickel" mmm... Men yes, de där jävla halvbögarna hatade en ung Bussis lika mycket som jag gör idag. Hade han fått "stå" post och "gå" sina vaktrunkor tills idag hade han gjort det. https://www.youtube.com/watch?v=kbqduHfYqNs

Tjillepitten

Rätta takter!

Ååh. Tänk om man hade fått göra värnplikt med "Cumpani Bög" på Gotland.

Skaparen av Mortiscism.

Jah och även du Mortis inte fitt chansen att in-lemmas i Dumpen så vill jag så klart ta med dig i bögraskapen. Du "gick" miste om något tyvärr.

Tjillepitten

Finns det en möjlighet att: "Unibajsa". Man bajsar ett McDullahs-märke på valfri platz.

Tjillepitten

Det går brah att göra.