Sv: Modetråden
Och till aftonbögeriet byter du om till latex och läder antar jag? Du "kommer" inte få vara i fred en sekund när du glider runt på Himpa i din fina sjöbögsdräkt Mortis! Ska hålla utkik efter dig ti-hi!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Modetråden
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Och till aftonbögeriet byter du om till latex och läder antar jag? Du "kommer" inte få vara i fred en sekund när du glider runt på Himpa i din fina sjöbögsdräkt Mortis! Ska hålla utkik efter dig ti-hi!
Yepp. Jag kanske borde smyga in i hundkojan? ...Då blir det nog kö dit!
Bra idé! Morra lite bögporrigt så skall du se att håmona "kommer". Jag lär finnas i skogen och blotta mig. Beige och fläckig trenchcoat.
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Modetråden