Tror jag redan berättat det, men när jag bodde på Göljemålagatan i området Paradiset här i Nybbet så fanns det en Könsumbutik (Nu Rosa Café) bredvid som man brunkade stödsnat... eeh... stödhandla lite varor i. En dag när jag var där så stod det en bastant herre framför mig i kön(sumgänget) som köpte en stock General Porr-tion. Inget mer med det. Blev min tur. Sädan när jag gick ut så stod denna herre utanför dörren och öppnade stocken, tog upp första dosan, öppnade och stoppade in en påse, grimaserade tre-fyra sekunder och plockade sädan ut påsen och lade den prydligt i papperskorgen bredvid. Sädan upprepades detta igen och igen och igen... Stod lite bredvid och bevittnade detta en stund, men då denna procedur förmodligen skulle upprepas c:a 240 gånger (24 prillor x 10 dosor) så nöjde jag mig med att kolla i någon minut. 
Detta var på den tiden då det närbelägna CP-hemmet Ljunghaga (Nu förskolan Ljunghaga) lade ner och lät alla muppar bo själva, framför allt i just Paradiset, och han lyste värkligen megamupp kan jag säda. Fan! Det snuset kunde ju jag fått istället...
* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * * Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>