Sv: Var fan är jag?
Aaah!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 46 47 48 49 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ming Palace, Fistaregatan, Kälmaah!
Aha! Är där dit Bleppe tar sig när han skall svulla Tjing-tjong mat tro?
"Tjing-tjong styrstång! Fem öl!" 
Och nog är det en MAN-buss som jag ser i bakgrunden! Många spännande detaljer i bilden jaah!
...Men Östbögatrafikens paint job ser ut att vara utbytt mot någon helröd färg, så vi kan anta att Bussis är i Kalmar undercover. Svartjobb?
Mmm, MAN-fordon it is! Vilket korp-brunöga du har unge Mortis! Men jag fitt jag välja så hade det varit något mera ToF-igt åkdon som dessa: https://www.youtube.com/watch?v=pbXHwTzYzQ0
Det såg DB ut! Men själv skulle jag vilja rattrunka en tgb 11 eller 13 någon gång.
Hmm... Det där känner jag igen men kan inte riktigt "komma" på vart. Känns som mina ursprungliga lemtrakter. *Kliar mig i punghårbotten*
Jaah Rapeslagare var det jue! Fittkuk jag tyckte mig väl känna igen stället. På tal om inget så låg ToF-snutens ställe här innan dom fitt en padellokal nere vid hamnen: https://www.google.com/maps/place/Nyk%C … FQAw%3D%3D
Repslagaregatan 43, Nypöking.
RRRRÄTTÖÖH!
Jaah Rapeslagare var det jue! Fittkuk jag tyckte mig väl känna igen stället. På tal om inget så låg ToF-snutens ställe här innan dom fitt en padellokal nere vid hamnen: https://www.google.com/maps/place/Nyk%C … FQAw%3D%3D
Mmm, präxis i närheten så har man suttit och gjort skriftliga profv några gånger angående kabelpilleriet. Svåra trebitarspussel och liknande.
Hmm, nere vid Fors gamla bögindustrier kanske? Är ju som en miniatyr af Norrpöking där i kring.
Njet, det räcker fucktiskt med att vända sig 180 grader från ToF-snutens gamla ställe. Inne på Östra Runkgatan 2 finns ett utbildningscumtor där man kan göra teoriprofv.
Tråkigt bara att man inte blir övervakad av någon sträng officer samtidigt: https://www.youtube.com/watch?v=OO14VSx74MU
Tänk om man kunde få sina prov rättade på platz och sädan få sig en rejäl uppläxning av en barsk DB?
"Här har du svarat FEL, Mortimer Mus! FEL! Du har blandat ihop FAS med JORD! DET ÄR ÅT HELVETE! HELVETEEE!!! DET BLIR SMISK!!!"
*PANG! DASK! SMACK! POFF!
Repslagaregatan 43, Nypöking.
https://maps.app.goo.gl/hPAgpMxGCUBkEHfS8
(Lägger till bild sen. Sitter med 3210:an nu)
Buääh, jag vill se en bild! 
Bleppe skrev:Repslagaregatan 43, Nypöking.
https://maps.app.goo.gl/hPAgpMxGCUBkEHfS8
(Lägger till bild sen. Sitter med 3210:an nu)
Buääh, jag vill se en bild!
Så jah!
Repslagaregatan 43, Nypöking.
Tjoho! Bög!
Jo det ska jag berätta för dig ditt lilla bushåmo där...
Korsningen Västra Storgatan/Bagaregatan, Nypöking.

I striiitvjuuv varierar det mellan McDullah's, Subgay och Bröderna Bög när man klickar sig runt. Trodde först att du ville finta oss med att göra om Subgay till McD i photosnopp.
Sidor Föregående 1 … 46 47 48 49 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?