Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra
Jaah, Röda Lacket tillverkas fortfarande. Det är dock inte så lätt att hitta en dosa lacket, och Göteborgs Prima Fint bru(n)kar vara ännu svårare. Gottegrisen inne stan har däremot båda.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah, Röda Lacket tillverkas fortfarande. Det är dock inte så lätt att hitta en dosa lacket, och Göteborgs Prima Fint bru(n)kar vara ännu svårare. Gottegrisen inne stan har däremot båda.
Bra tipz! Götebögs Prima säder du? Har nog aldrig sett öht. Närmaste jag har "kommit" är Götebögs Våldtäkt men även det var länge sädan.
Rapé jaah!
Mmm den var fin vill jag minnas. Kan ha blandat ihop den med något annat också. De gånger man snuskat så har man rökt upp ciggen och fick tatta till sig en prilla istället.
"Kommer" ihåg något år när något slan blandat sorterna i fabriken då General smakade våldtäkt. Blefv stora runkbriker...
Aha men tror du inte att fabriksarbetarna bara hade just förgripit sig på någon twink och struntade i hur snusket fördelades?
Joo, så var det nog.
Japp som på en anstalt så måste den nye twinken knollas in i duschrummet innan han blir en i gänget.
Min becumte jag var hemma och söp hos under natten är mongo. Vid någon annan CP-fylla nu i närtid hade herren bestämt sig för att tatuera sig. Sagt och gjort så fick han hjälp med detta utav en granne till honom som gaddat in på arslets vänstra skinka: "Your name" och på bögra skinkan "HERE!". Bussis trodde inte på herrn i fråga tills han vresa upp röva och visade sitt "konstverk" varpå Bussis tipzade om att göra något brottsligt så han hamnade i kurran med storsnoppade daddybears. Även om jag inte var på platz när detta utfördes så fick jag se en stjärt på ett finskt mongo.
Hähähäh!
Idag för timme sädan cirka. Bussis irrar till CÖÖP, halvvägs dit "kommer" en sån där CP-buss med hästsvansar i... Jag såg dom och dom såg mig. Självklart vänder grisarna och vill cummunicera. "Hej! Är allt väl? Vad gör du ute?" osv osv men sjukaste dom säda var: "Men det är väl ganska kallt ute för att vara ute nu va?". WTF! HAIWAN! Jaha så man får inte vara ute i vuxen ålder eller traska för att köpa snus en lördagskväll? Fittnyllen, nåväl efter en liten cumtroll av mitt särskole-ID så åkte dom vidare. Det var dagens mongos.
Amenvafaan?!?!? Jefvla STASI-fasoner!
Jovars, man hade ju lust att säda ett och annat. Men jo det satt hela tre såna inkvoterade kärringar i den där Hitler-kälken. SHARMOTA!
Hua!
Jaah, konstigt att dom inte bötfällde mig lite senare då jag var megakriminell och genade över vägen där det inte var rövergångsställe! Den där typen av fjollsnutar är exakt samma jevflar som knäbögar, grinar när dom får på snoken av en DB osv. "ASAB" All Sittpissers Are Bajs-tards.
Så sant så sant, håmo. Men bajs i det nu och så skålar vi! Har 10 långhylsor Sju"komma"tvåan här att förtära. Här! Ta en! *langar digitalt*
Danke Herr Bleppe!

Idag för timme sädan cirka. Bussis irrar till CÖÖP, halvvägs dit "kommer" en sån där CP-buss med hästsvansar i... Jag såg dom och dom såg mig. Självklart vänder grisarna och vill cummunicera. "Hej! Är allt väl? Vad gör du ute?" osv osv men sjukaste dom säda var: "Men det är väl ganska kallt ute för att vara ute nu va?". WTF! HAIWAN! Jaha så man får inte vara ute i vuxen ålder eller traska för att köpa snus en lördagskväll? Fittnyllen, nåväl efter en liten cumtroll av mitt särskole-ID så åkte dom vidare. Det var dagens mongos.
Ameh vafaan! Jävla slan. 
Bara å säga: "Ingen cummentar." eller "Jag kräfver en advokat." på varenda fråga bara för å jävlas.
Präxiz!
Eller kräfvt tolk kanske? "Jak inte Svänska pra men Svärje jettefina snella doo. Mikket vacker jah".
Jaaaaah! Samt stirra ner dom med bögonen i 4,7 sekunder innan man ens säder något...
Jaah och sädan "går" man full Porris på dom: https://www.youtube.com/watch?v=9VKQMu2bVKU

Ujujuj, då blir det batongterapi!
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra