Tråd: Dagens Ord: Grbunka

Beskrivning: Grbunka är inte ett polsk lantbröd, vilket är lätt att tro, utan en sammansättning av de tre verben \"gråta\", \"bajsa\" och \"runka\" vilket används för att beskriva såväl en händelse som en sinnesstämning. Som ordet beskriver så är detta alltså en samlingshandling där man samtidigt onanerar, gråter och avger avföring.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Grbunka

Kära fittkramp! När jag försökte gbrunka misslyckades jag. Är jag onormal? Vad gör jag fel?

Thumbs up Thumbs down

Kära Rabiesgrävling

Jag tror besämt att du får utveckla lite. Hur misslyckades du? Var det bajset som inte kom? Isåfall går det alltid att köpa in lite laxermedel på närmaste apotek.

Om ståndet inte infann sig så går det alltid att besöka närmaste beastiality-sida.

Och gråtandet, ja, fantisera om att någon är på väg att hugga av din penis. Får inte detta dig att gråta utan stärker ditt stånd, ja, då får du helt enkelt se dig själv som ett failure.

Mvh
Kåta Fittkramp

Thumbs up Thumbs down

Mitt problem är delvis analogt med devisen "Jag föredrar att mina sexpartners är kvinnliga, mänskliga och levande, men två av tre duger." Jag får till två av tre gbrunknings-komponenter i taget, men bara tre av tre duger ju för en äkta gbrunkning.

Thumbs up Thumbs down

Övning ger färdighet, som dom säger

Öva på, vi tror på dig Rabiesgrävling!

Thumbs up Thumbs down

Hmm, undrar om den som skickat in detta ord har några råd. Jag misstänker att skribenten i fråga är en gbrunkare av rang. Man vill ju gärna ha med "gbrunka" bland färdigheterna i sin CV

Thumbs up Thumbs down

Förståeligt. Upplärd av de bästa, låter såklart fint

Borde det inte finnas några guider på nätet, måntro?

Thumbs up Thumbs down

Tyvärr måste jag säga en sak. Ordet grbunka är fel då det egentligen ska vara grbrunka. Ville bara påpeka detta misstag.

Thumbs up Thumbs down

hårdstocken skrev:

Tyvärr måste jag säga en sak. Ordet grbunka är fel då det egentligen ska vara grbrunka. Ville bara påpeka detta misstag.

Jag har kommit på att man även kan grbrusimma på kommunala badhus.

Thumbs up Thumbs down