Sv: Här postar vi allt möjligt
Spännande! Tar du med popcorn?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 883 884 885 886 887 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Spännande! Tar du med popcorn?
App-solut! Åtminstone något salt blir det att smaska på. Hoppas det blir "German Scat-Opas Anal-adventures 3" som visas, jag tyckte "tvåan" var alldeles för mesig.
Jaah det får vi hoppas. Alldeles för lite bajs i 2:an. Dock var pastuscenen bra.
Jaah och så gillade jag hela upplägget med svartvitt typ som i Schindlers list. Rövhålen och kukarna var illröda medans resten grått och man kunde nästan känna öststatsmisären.
Mmmhm! 
Nu ska jag slänga mig på den nerkissade soffan och k(n)olla på "Cheech & Chongs Last Movie", "Cheech & Chong Up In Smoke", "Cheech & Chong The Corsican Brothers", "Repmånad", senaste Family Gay och "Scream 7". Det blir pra dä! Har tidig värksamhet imörra och på tisdag och måste masa mig upp 03:15.
Det gör du rätt i håmo. Men 03:15 är man ju knappt vid liv. Brr vilken ZOE-tid.
Jaah! Bara jag och bögspökena som är uppe då.
Jaah och bögvampyrer. Då ska man smeta in penis och pung i vitlök har jag hört. Dom är även rädda för kors så se till att ha ett stort bondagekors med dig. https://www.passionshop.com/st-andrews- … tOTjtxfK3u
Det har jag alltid med mig.
Fan! "Chucken" hackade näbben i väggen i torsdags. Hade jag missat. 
Trodde han hade skrämt bort liemannen för länge sen...
Ti-hi! Var du så full? Jag nämnde det tidigare i veckan att han lämnat in. Jag tror herr Porris tog över liemannens jopp bara.
Ja, jag var så full.
Så var det nog jah.
"Måste du dricka så mycket" ti-hi! Mmm, ibland blir det snurrigt. Det är väl i princip bara Clittan, Stajlone och Arne Swettneger kvar som "kommer" från ToF -tiden.
Ja så er'e.
(Fortsätter film-diskussionen här) Jaah! Det stämmer. Som "Grovskuret". Inget slår ettan!
Så sant och det är väldigt få filmer där uppföljaren har varit riktigt ToF. Men på tal om film m.m, kul namn på annonsören "I fack like a beast": http://www.bodycontact.com/kontaktannon … il-hos-mig
Åhåhååå!
Japp så där har du en myskompis att bögah mä! Glöm inte att spela lite "VASP" under akten bara ti-hi!
Nä'rå. Ska bara ha pälsläderväst och dom breda nitarmbanden på mig också!
HÅRDROCK & BLOD!!!
Och bajs, MASSOR AV BAJS!!! JÄÄH!!!
JAJAJAJJJJJJAAAAAH!!!
*tankebubbla* Hi-hi! Idag ska jag fubba och ha tistagsmyz minsann! Hoppas bara att ingen upptäcker det och skvallrar för... tanterna!!!
Men det är nog lugnt. */tankebubbla*
Sidor Föregående 1 … 883 884 885 886 887 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt