10,426

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Tack håmo! Värkar gemytlisch!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ajjemen, nu är det iofs inte själva kåken som afses men 100 meter brevid finns en grillplatz, vindskydd m.m som man kan bögah sig vid. Inte en kotte i närheten och skulle det mot förmodan dyka upp någon så "talar allah svenska". Detta har bara drabbat mig en gång på sommaren då en kärring med jycke var ute och promenerade. Byrackan badade en stund och sädan försvann hon igen. Men på denna platz har det eldats, hinkats bira, grillats allt möjligt, bajsbadats, sovits på, legat bakis osv osv.

Tjillepitten

10,428

Aivan/smile

På tal om nostalgi och "allah talar svänska". Nu finns ju inte film till uthyrning längre men jag undrar hur länge det skulle tagit innan något huckle framträtt i TV och gnällt då det fucktiskt stod på omslagen till CP-barnfilmer just "Alla talar svenska". DÖDSKNARKARNAZISM!!!

Tjillepitten

10,430

Rähähäh! Bra spottat köre pervohåmobroder! Jaaaah... Det hade nog tagit 43,7 timmar.

Tackar håmo! Blev så bögstalgisk av allt prat om glass, 80-tal osv. VHS, glassbåtar, Fibban i skogen, babbefritt.. RUNK!

Tjillepitten

10,432

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fm.media-amazon.com%2Fimages%2FM%2FMV5BMmNhNmQ1NGEtZDZiNS00NTY2LWIxZDctZmIxNzBkZDU0MjZiXkEyXkFqcGc%40._V1_FMjpg_UX1000_.jpg&f=1&nofb=1&ipt=d907a529acf7bdc8363ee81373173bd09e9e4f14dfb767b7c499f82b029ea8e1

ÅHÅHHHHH!!! *Trillar av pinnstolen och onanerar vilt!*

Tjillepitten

10,434

Aivan/smile

Hmm, jag undrar just vad nattrunkugglan Mortis gör för bögigt? http://www.bodycontact.com/kontaktannon … r-naken-nu

Tjillepitten

10,436

Känner jag honom rätt så gör han säkert något riktigt homoerotiskt, pervigt och supercoolt just nu! Aivan/smile

Jaah kanske det. Eller så ligger han och sussar i väntan på att solen ska gå ner och då ska han ut och göra gatorna osäkra för twinkar?

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Hmm, jag undrar just vad nattrunkugglan Mortis gör för bögigt? http://www.bodycontact.com/kontaktannon … r-naken-nu

Mums! Vilken röv! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

MHM! Och vilken inbjudande annons: "naken och kåt, runkar nu. vill komma för dig, visa hela mig för dig. söker dominant, helst äldre. utnyttja mig som du vill. jag är gift men kåt på män."

Tjillepitten

"Söker dominant, helst äldre."

Hmm, får ta med mig ett tomteskägg och ridpiska. Kanske öva in några Sgt. Hartman-repliker på svenska?

Skaparen av Mortiscism.

10,441

Mortimer Mus skrev:

Hmm, får ta med mig ett tomteskägg och ridpiska.

Det skulle jag vilja se! *flaffa flaffa flaffa*

"DU ÄR SÅ FUL ATT DU KUNDE BLI ETT MODERNT KONSTVERK!" eller "HAR DU BÖGSTÖNAT KLART NU?" detta sägs efter att man lättat på strypkopplet.

Tjillepitten

10,443

Default/ai

"HUR LÅNG ÄR DU?!"
"En å åttinie..."
"INTE VISSTE JAG ATT MAN KUNDE STAPLA SKIT SÅ HÖGT!"
*Lägger en kraftig BS-6:a på golvet.*

Skaparen av Mortiscism.

10,445

*ryser av välbehag*

"JAG GILLAR DIG! HELVETE DU KAN KOMMA HEM OCH KNULLA MIN SYSTER!" men här kan man ju välja att vara mera inkluderande så att det stämmer med dagens situation. "JAG CUTTAR DIG! WALLAH JAK SKA KOMMA OCH KNOLLA DIN MAMMA!"

Tjillepitten

Jaah!
"ENLIGT MIG SÅ SER DET UT SOM ATT DEN BÄSTA DELEN AV DIG RANN NEDFÖR DIN MAMMAS STJÄRTSKÅRA OCH SLUTADE SOM EN BRUN FLÄCK PÅ MADRASSEN!"

Skaparen av Mortiscism.

Hahaha! Jaah bästa! Vad mycket roligare alla filmer skulle bli på svänska. I synnerhet där det "kommer" till svordomar osv.

Tjillepitten

Jaah, hihihi!

Skaparen av Mortiscism.

Snart är det fredag igen. Men ingen kan mysa till det som Pappa Kim minsann. Här får han besök av daddybearen Luka-skinkor som tagit med sig en present. Det är en viss Överste Burak-aura över den Vitryske herren: https://www.youtube.com/watch?v=QEbUJwiHYRU

Tjillepitten