10,376

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mmm... Efter att ha blivit rånad av den Bulgariska manwhoren i sin MAN...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Det låter inte helt osannolikt fucktiskt. Och är det inte öststats-truckers så är det lokalborna (The wrong turn) som "tar" en.

Tjillepitten

10,378

Äggsakt! Eller "House Of 1000 corpses" som jag ligger och tittar på nu... på DVD...

Mmm, träckfilm... Eller den är väl kanske lite mera i "Blatter"-genrén?

Tjillepitten

10,380

Slasher. Också en trefvlig familj på vischan som torterar och slaktar folk som råkar "komma" förbi.

Jaah du har rätt, mera slasher. Vill du bilda familj med mig Bleppe? Vi kan bo utanför Rinkarunk eller liknande. Strångsjö, Regna, Svalsta är andra tänkbara orter för ändamålen så att säda.

Tjillepitten

10,382

Jajemensan! Mortis ska vara med också såklart! Säd till om du hittar något fint boende.

Jaah klart pervo-broder Mortis ska mä. Fixat ett ställe. Gott om utrymme för ritua... ehh olika se... alltså aktiviteter: https://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum … 3-21680119

Tjillepitten

10,384

Pra spottat håmo! Den där traversen fick värkligen igång fantasin...

Mmm visst gjorde den! I den hänger vi upp olydiga gimpar och ZOE-förare som råkar hamna i våra trakter. Nu värkar inget Glasis finnas i närheten direkt men vi har platz för hembränningsapparatur.

Tjillepitten

10,386

Bra!

Bussföraren skrev:

Låter som ett pervigt minne Mortis! Och vilket äventyr dessutom, tänk att sätta sig på "fel" buss och hamna utanför Zin Rose eller ännu "värre" att ändhållplatzen råkar vara Himpa! Men på tal om toa på bussen, bajsade du där då eller var du så pass busig att du drog en handtralla ti-hi!

Åh, tänk om man hade slumrat till på bussen och vaknat i Himpa! Flaffa!
Nja, har fucktiskt inget minne av att någon använde muggen eftersom bussfärden sällan tog längre än en kvart. Däremot kunde man hitta på lite andra grejer ombord, beroende på hur DB chauffören var.

Den roligaste modellen var en riktigt gammal tingest som endast hade två säten längst bak. Fler säten fanns inte plats på den "raden", det som fanns bredvid var nämligen utrymmet för bussens motor därunder. Mellan taket och denna utbuktning fanns det som en liten hylla. Om chaffisen inte brydde sig nämnvärt om oss ungjävlars säkerhet så kunde man klättra upp på denna hylla och sitta där halvt framåtböjd hela färden med livet som insats. Mycket skojsigt!

Ungefär hur det hade sett ut:
PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Undrar om bussen fortfarande är i drift? Kan ju finnas numera antikt bajs att hämta om jag tolkar bilden korrekt. Eller står den på någon skrot sönderknollad tro? Karstorp?

Tjillepitten

Den var gammal redan på den tiden och är förmodligen skrotad sädan länge. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Tråkigt, ett sädant färdmedel hade kunnat ställts ut på museum jue. "På denna bänkrad bajsade Mortis" inristat i fordonet. Som en modernare pervsion av heil-ristningar.

Tjillepitten

...Fast vem vet? Vore ju trefvligt om den rullade run(k)t på gatorna i Bangladesh av någon dödsrunkande busschaffis!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah med 47 pers sittandes på taket så där som dom brunkar göra i dessa trakter på tal om dödsrunkare-längtan.

Tjillepitten

10,393

Eller som när vi hade klädinsamling i mellan/bögsär-särstadiet till "baaaarnen i aaaafrikaaa" och man satt sen hemma och tittade på Rapport och hoppades få se en festlig neger iklädd sin gamla skol-tischa i något reporr-tage.

Haha, för några år sädan så såg jag en haiwanes som "flytt" tillbaka till sitt shithole-country och hade en svart jacka med någon text typ "Socialtjänsten Nacka" på ryggen. Minns ej exakt vad om stod nu men så knata han runt med en AK-47:a och vaktade haha!

Tjillepitten

Eller när man skulle sälja skitsaker/knacka dörr/samla in pengar till något.
En gång samlade skolan in pengar till Kambodja tror jag. Det resulterade i någon skitsumma på cirka 3000 spänn från hela skolan, vilket "firades" med att man fick typ någon billig glass efter skollunchen. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Jaah, världens största fitt-scam "gick" nog vi på trots allt. Det var en dag eller vecka kanske vi skulle samla in skräp runkt om skolområdet. Klassen skulle få en fotbollsplan regnskog... Vi fick något jävla diplom och mycket riktigt en bit mark i nån jävla Syd-Amerikansk djungel... TROLIGT! Men jag vill ha den där landbiten för att odla roliga saker på.

Tjillepitten

Något mystiskt bolag "kom" kanske dit och skövlade regnskogen för att utvinna palmolja och samtidigt göra plats till er framtida fotbollsplan som tack? En "win-win situation" så att säga? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Jaah troligen vart det nog så. Helt sjukt att man lurade CP-barn på det här viset med efterblivna skitsaker som inte hade någon direkt effekt på "klimatet" eller vad det nu var man fiskade efter. Jag kan bli lika provocerad när jag pantar mina "lik" osv och ser den där jävla knappen där man kan donera pängen... FAKK U! Hade det varit en truppmina stålarna "gick" så visst då hade jag varit mindre irriterad. "Donera en drönare" japp!

Tjillepitten

10,399

FREDAGSMÜÜÜÜÜÜS!!!

Nu drar vi igång speleverket, håmos! Default/az

Brah val af drycker håmo! Ser att du grundar rejält med en av mina favvo-chips också, det tyder på att det lever en liten Äggballe-bo i dig också. Jag vill ju inte att du blir helt ass-iatisk.

Tjillepitten