Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Blir riktigt sugen på UE som helt novis nu när jag läser och kollar era perviga saker. Flaffa! Börjar lite lätt ute i soprummet...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 413 414 415 416 417 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Blir riktigt sugen på UE som helt novis nu när jag läser och kollar era perviga saker. Flaffa! Börjar lite lätt ute i soprummet...
Jaah det är en spermande hobby även om sexobjekten att underböga blir färre och färre med åren. Antingen blir ställena så sönderknollade av vaniljo-utforskare att Stasi eller någon trött ägare bommar igen ställena och/eller så rivs skiten. När det "kommer" till ställen som rivs så skall platzerna stängslas in, det är cumeraövervakning och en massa ZOE-aktigt som sabbar för oss utforskarpervon.
De riktigt stora objekten som oljebögrummen, krigsverkstäderna osv är plomberade utav hilvede. Nu senast i raden så såg jag att Tyfors 2, underjordiska delen hade plomberats och troligen för gott. Trots att det ligger i oblygden så nog fan letade sig ZOE-volket dit och sabbade hela platzen. Även det som kallas "Zonen" (Runksbrunkern) är så vitt jag förstått det bevakad numera.
Något jag länge sneglat på är utforskning av homogrottor och gamla böggruvor. Kostar sej som bögsklättring ungefär vad gäller utrunkning. Bara i trakterna finns en massa gamla gruvor där forna daddys gått och svettats MEN många är vattenfyllda. I de fall dom inte är det så krävs rep och annat för att fira sig ner. Troligen möts man av kissvatten även då men man får se något helt annat.

Visst serrö håmo! Är dock mindre insatt i hur det ser ut i dina trakter pervobroder men det finns garanterat något ToF-igt att utforska. Gamla ödehus och gårdar brunkar finnas lite varstans, gamla brunksorter osv. Men sädan finns med säkerhet något direkt framför dina bögon.
En liten bit bort med spermo men: https://www.google.com/maps/place/574+7 … FQAw%3D%3D
Såg böge-ToF:igt ut!
Jaah ett gammalt glasbrunk man kanske kan strosa runkt i och låtsas att man är där på den tiden då daddybears i blåställ stod och svettades? Bara de två gamla husen brevid utgångspungten på kartlänken såg runkvänliga ut. Men wtf: https://www.google.com/maps/place/574+7 … FQAw%3D%3D
Jaah det är ungefär så långt man "kommer" med spermon på den sidan. Är man riktigt DB så kan man fortsätta relativt ostört inne på Dolmens område och glo runkt. Kollar man via Fornbög.se på skuggningen osv så finner man snart rätt så intressanta ting där inne.
Har än sålänge inte varit tillräckligt DB för att vistas mer synligt innanför grindarna så att säda. Men ser att det bl.a. ska finnas någon butik med jordförsäljning inne på området. Man kanske kan använda: "Jag letar bara efter den där butiken!" som ursäkt om man blir ifrågasatt av en ilsken Braviken-daddy.
Eller så klär du ut dig till en full rysk besättningsmed"lem" då Bögviken tar emot fartyg i sin hamn titt som tätt. Eller klä ut sig i arseljacka och blåställ för att smita in bland knegarna? "Kommer" man från "sommarstugehållet" så fanns inga staket vad jag minns. Vi tog oss upp till en CP-cistern modell större brevid några böghögar med träflis(?) innan mörkret föll på och vi fick bege oss tillbaka via mindre grusvägar/kostigar/pissterräng tillbaka till spermobilen som stod vid samma LZ (Landing Zone) som du begagnat dig av. Vid ett annat tillfälle så träffade vi på en lokal frammis känd från JT som ägnar sig åt UE men i mindre skala. Hon ägnar sig mer åt ödehus och är inte som oss andra bears inom samma skrå.
Stämmer pra, vi såg inte heller några stängsel från sommarstugehållet.
Vi tog oss däremot inte närmre området än den gamla "pipelinen" i trä, och grusvägen förbi den gamla runkboden där man justerar vattenflödet.
(Tror att det var här om jag minns rätt: https://maps.app.goo.gl/5vMni2bWYNiandd7A )
Yepp, man har ju funderat på att UE:a i arseljacka, hjälm och snickarbrallor vid vissa tillfällen.
Antar att det var Gelix som ni mötte?
Dårhushjonen som klottrar/slår sönder har skrivit "mindre smickrande klotter" angående henne på vissa ställen. 
Jaah det stämmer att runkboden m.m ligger där. I slutet av pipelinen "kom" man till en mindre führ(er) vill jag minnas. 3-4 meter bög cirka. Det var någonstans där man fick slå sig genom fittslyn för att ta sig ut till värnet med blåleran i. Man såg bara betongfundamentet för kanontornet sticka upp. Åttakantig om jag minns rätt. Vi bögade böka med spadar i skiten men "kom" inte långt tyvärr. Vi trodde åtminstone hittat ingången till värnet. Och jaah det stämmer att det var Gelix och hennes hippiepolare som "kom" gåendes när vi närmade oss våra spermobiler. Exakt hur dom tagit sig dit vette fan för dom "kom" längs den förbannat långa rakan gåendes ner mot oss. Så hon har också blivit omnämnd av andra UE-pervs? Jag har bara sett Scat-Carlssons nylle målat på vissa ställen, emepelvis här i Svettinge: https://www.google.com/maps/@58.6553075 … FQAw%3D%3D
Hmm, en führ minsann? Den missade vi.
Det åttakantiga betongfundamentet har vi däremot varit vid! Vi hade dock ingen aning om att det var något gammalt militärt just då.
Ja, Scat-Carlssons plyte (målat med stencil) hittar man lite överallt.
Tilläggas bög är att det gamla runkhuset där i Svettinge inte är så mycket att se. Är ett stort rum, inrunkat tak och ett par rostiga rör modell större där inne. Har man vägarna förbi kan det kanske vara värt beböget, annars inte.
Låter ju lika spännande som den gamla elstationen i Marieborg. 
https://www.google.com/maps/@58.6202255 … FQAw%3D%3D
Jaah kan tro det även om jag inte besökt just den. Kan den användas som gloryhole-hus tro?
Knappt det ens en gång. Då behövs en rejäl renovering först skulle jag säga!
Någon har eldat därinne vid något tillfälle, det var fullt av brända rester av någonting på golvet när jag var där. Tror att (S)Cat Carlzzon har filmat där i någon video förresten.
Redan när man åkte skolbuss som liten twink och bussen skulle hämta/lämna några cumrater från sär-särskolan som bodde i Marieborg så kunde man se den gamla elstationen från bussen.
Det var lite spännande att åka med alla halvrunkiga Swebussar till och från skolan förresten. Det fanns nämligen en handfull olika modeller som fungerade som skolbussar och man visste aldrig på förhud vilken man skulle få åka med. Tyvärr så var ingen av dessa modeller någon dubbeldäckare, men de flesta hade fucktiskt toa ombord vill jag minnas.
Låter som ett pervigt minne Mortis! Och vilket äventyr dessutom, tänk att sätta sig på "fel" buss och hamna utanför Zin Rose eller ännu "värre" att ändhållplatzen råkar vara Himpa! Men på tal om toa på bussen, bajsade du där då eller var du så pass busig att du drog en handtralla ti-hi!
Vill bara (anal)flika(r) in en sak i ämnet, och det var en gång när buss 131 mellan Nybro och Kalmar var av en lite lyxigare modell med toalett. Den åkte Bleppe och en handfull andra fögbyllon med när vi skulle in till Kalmar för att gå på KM och sen Statt. Kan säda att den toaletten efter 45 minuters färd och många besök såg... hmm... "intressant" ut.
Ti-hi! Kan tänka mig att den var rejält begagnad efter färden? Vilken lycka för den som städar dessa åkdon! Bajs, kiss och kanske spyor som dricks... Mmm! Min pervsonliga erfarenhet av busstoaletter är från en krystning mä mycket vuxendricka. Mådde relativt bra vid frukosten ombord på flytetyget. Väl på bussen från Fjollträsk och hem till Österbögland mjaaa... Vi hann åka ett par hundra meter innan en fyllsjuk Bussis besökte denna facilitet. Som ni vet så får man välja om man ska backa in eller gå rakt in i skitholken. Jag som skulle till att kalva hann precis in och satte årets orala utlösning rätt mitt i prick. Jag är glad för det eftersom jag känner att hade jag missat hade denna hemfärd blivit dyr. Efter spyan törnade jag in i ett säte och vaknade vid Nypöking bro, chaffisen skulle ha rast och samtliga håmon fitt kliva af. Fy fäeen så jag mådde...
Det där har jag också upplevt från Fjollträsk till Kalmar efter att förärat M/S Cinderella med en visit i 36 timmar. Då stannade/stannar alltid dessa bussar vid Ringarunk och alla måste kliva av. Vet att jag gick och satte mig avsides i 45 minuter då spyan hängde halvvägs upp konstant. Första och sista gången jag åkte på krysstning med buss.
Åh fittan då, då ska jag inte gnälla! Det är ju en bra bit kvar när man är i storstaden Ringarunk dessutom... Bögbussen stannar väl vid macken där om jag inte pissminner mig? Kul ställe, man önskar att man tagit med en ranglig pall och ett rep var gång man hamnar i dessa orter. Gamlebögby ungefär samma sak, Faggotholm brrr...
Ja. Har visst blivit Rasta nu ser jag. Eller kanske alltid har varit det? Hmm, nåja... https://maps.app.goo.gl/TXwbDuWuaqp6eWPJ8
Ja livsandarna är inte starka där.
Jag tror fucktiskt att det alltid varit Rasta där men kan ha fel. Det var eller kanske är bög-motell där ännu? Vilket kap, en veckas semester i det soliga Ringarunk.
"Torsk På Ringarunk".
Hahaha! Mhm, men visst i rätt sällskap kanske man skulle kunna ha roligt även i Ringarunk? Problemet är att det saknas en Glasbank så man får brunkra upp ordentligt. Nu är ju inte det en garant för något iofs, troligen skulle man hittas kvävd i sina spyor halvnaken på sitt motellrum med någon porrfilm på TV:n.
Sidor Föregående 1 … 413 414 415 416 417 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?