Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Kirchsteiger! Hihihih!
Jag hade fucktiskt en klasscumrat i sär-särgymnasiet som var ganska kåt på gamle Ernst! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

5,827

Mortimer Mus skrev:

Kirchsteiger! Hihihih!
Jag hade fucktiskt en klasscumrat i sär-särgymnasiet som var ganska kåt på gamle Ernst! Aivan/biggrin

Minsann? Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Och vem är inte lite sugen på den smygbögen? För han kan fääeen inte vara annat än just håmo.

Tjillepitten

"Cumraten" var en vaniljostraight tjej tyfvärr. Aivan/neutral

Men det kanske fanns någon kille som var lite kåt på gamle Ernst också? En cumrat var öppet gay nämligen, och en handfull var lite smyghomo/bicurious. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Mmm det skulle ju inte chocka mig om Ernst en dag "kom" ut ur sin velourgarderob och öppet deklarerade att han var ett megahåmo. Lika lite som att Nalle Knutsson var bög.

Tjillepitten

Orka bli kränkt?!! https://www.sverigesradio.se/artikel/ba … _FQM5Q53WQ

Tjillepitten

5,832

Vilken lycka!

Värkligen men degeneration HBTQZÖ sätter inte värde på de små sakerna i livet så som bajs exempelvis.

Tjillepitten

5,834

Äggsakt! Aivan/sad

Mums! Aivan/smile
Av bilden att döma så ser det ut att vara en härligt sunkrunkig skola som inte har renoverats på bra många år.

Skaparen av Mortiscism.

Mmm, man kan känna doften av svartmögel och fuktskador genom skärmen. Och numera bajslukten!

Tjillepitten

Yepp, den bilden fitt mig att tänka på när man var tvungen att ha idrott i Matteusskolans lokaler som liten twink, eftersom skolan jag gick i saknade idrottshall. Deras gymnastiksalar var riktigt uråldriga, omklädningsrummen och duscharna likaså. Man kunde nästan ta på doften av gammal pung!

Skaparen av Mortiscism.

5,838

Di där såg nästan ut som en korridor på Parafisskolan i Nybbet. Äggsakt sådana gula skåp hade vi.

Haha, som gymnastiksalen på det som idag heter Släbroskolan. Låg/mellan särskolan av Snoppeby. Betänk då att detta är under mitten av 80-talet och yes så mycket svettig pung dessa omklädningsrum hade fått utstått. Träbänkarna var väl impregnerade i rövsmör och andra kroppsvätskor. Duscharna var av Bergen-Belsen modell. 3 eller 4 duschar i taket på rad, ett snöre man fick dra i så dusch-helvetet startade. Vattnet rann väl 2-3 minuter så man fick rycka i snoppen fort mellan de gula strålarna. Inte helt sällan var vattnet knappt fesljummet.

Tjillepitten

Hähäh, låter exakt som Matteusskolan bortsett från snöret! 3 duschar på rad utan bås, med gamla självstängande duschventiler med tryckknappar. Man fick först trycka och sädan hoppa bakåt snabbt som fan några gånger innan vattnet hann bli något okej temperaturmässigt. Den sista terminen så byttes duscharna ut, men precis allt annat lämnades helt orenoverat. Inte ens de rövsunkiga träbänkarna hade man råd att byta ut!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah naturligtvis var det inga bås där heller haha! Ett annat minne jag har är duschmössa eller snarare en CP-anordning modell Tjernobyl att ha på skallen. Nu använde jag inte denna men den förekom och yes jag minns den: https://www.reddit.com/r/sweden/comment … C3%B6ssan/

Tjillepitten

Fi fäen! Nej, något sådant har jag aldrig skådat. Default/ai
Jisses, det såg verkligen ut som en trend från något U-land!

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hi! Bleppe våran seniora håmobroder kanske minns dessa futuristiska huvudbonader då? Men yes dom var riktigt käcka, inget Kamrat Kosmonaut över dessa icke.

Tjillepitten

5,844

Aaah! Nostalgi! Äggsakt en sådan blå hade jag i låg sär-sär-särstadiet. Vet dock inte varför, men det var väl för att inte blöta ner håret efter gympan på vintern, och att man då som mini-twink inte svettades på samma sätt som nu och kunde bortse från att duscha skallen.

Instämmer, var ju inte förräns man fick hår på snoppen som man bögade svettas som en jude. Men det vore rätt läckert att glida in på Glasis 10:01 en varm sommardag iförd denna skapelse. Och naturligtvis lukta gubbsvett och lite kiss.

Tjillepitten

Konstigt? Många har ju aldrig sett en autospermobil för i hilvede! HAIWAN! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halla … ch-vanster

Tjillepitten

5,847

Åh allt och folk blir ju bara dummare och dummare! Själv har jag "nästan" lärt mig att gå och tugga tuggummi samtidigt.

Vore intressant att träffa dessa blivande raketforskaringenjörsastronauter! Aivan/lol

Skaparen av Mortiscism.

5,849

Du skulle bli en gud för dem då.

Att tatta in "V" och "H" på tummarna låter dock som något en runkpolare med ADHD till mig skulle kunna göra. Han har snackat om att jag är hans förstaval som blivande handledare om han vill ta kortet någon gång.

Hmm. Jag har aldrig varit med i en trafikolycka... Än. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.