Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Rätta takter!
Kan tänka mig skadeläget, lär vara många stukade kukar och spräckta ringmuskler!

Skaparen av Mortiscism.

Varför har vi inte importerat en massa galna japsar för? Win-win för Allah, nakenlekar, risbrännvin, hentai och Bleppe skulle bli lyrisk iom sitt intag av Sluski varje dag. Oj oj vad Vrinnevi och akuten skulle ha att göra, penisfrakturer, läckande bajshål osv.

Tjillepitten

Jaah! Mängder av butiker som säljer olika elektroniska doningar samt varuautomater i varje gatuhörn.
Man kanske skulle börja kränga begagnade y-frontare i varuautomater förresten? I Japan finns det väl någon liknande bissniss?

Skaparen av Mortiscism.

Mmm japanerna brunkar ju vara nyskapande i sina perviga idéer så marknaden för välanvända gubbtrosor skulle sälja bra! Nu är tyvärr en frammis med men annars borde denna kiss och bajs-smaksatta sluski tilltala en viss herre: https://www.youtube.com/watch?v=a60TC4YT03w

Tjillepitten

Och en annan som växte upp med skogsporr. Tiderna har förändrats... https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/s … tamfetamin

Tjillepitten

5,756

Ja värkligen. Hade jag hittat det i den åldern hade jag smakat på det. Rähähä!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaah vad man hade knarkaht!

Tjillepitten

5,758

Som fan!

Vilket kalas vi hade kunnat haft! Du, jag och Mortis i Mjölbys bögskogar, dödsknark och "VASP"!

Tjillepitten

5,760

Jaah! Och trimmade mopeder.

JAAH! Puch Dakåtas, Yamahomo FS-1:or och fyllestyrningar under intag av meth! Vad kåt(are) jag blevf helt plötsligt.

Tjillepitten

Hähäh, men i Mjölbys bögskogar af alla ställen? Jag som trodde att Norrpöking var den ultimata tjackstaden? Eller det kanske är Mjölbypartiet som har dragit igång en liten tillverkning vid sidan av den vanliga hembränningen? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Bleppe skrev:

Jaah! Och trimmade mopeder.

Åh. Mmh. Yamaha DT50 MX... *Nostalgironk.*

Skaparen av Mortiscism.

För att inte förringa metropolen Grytgöl (med CP-Bamse): https://www.nt.se/nyheter/finspangs-kom … y/wjvg8oj3

Tjillepitten

5,765

Honda MB-5... *Nostalgironk.*

5,766

Bussföraren skrev:

För att inte förringa metropolen Grytgöl (med CP-Bamse): https://www.nt.se/nyheter/finspangs-kom … y/wjvg8oj3

Jaah. CP-Bamse!

CP-Bamse för den som undrar. Inget som en GBU 57 inte rår på iofs. Hatar den där jevfla fitt-Bamse: https://www.polustus.se/album/2025/slid … 12%29.html

Tjillepitten

5,768

Hahaha!

Den Bamsen har garanterat bytt ut dunderhonungen mot affe för många år sedan. Under kläderna så hade vi nog funnit gamla fängelsetatueringar på den taniga tjackkroppen!

Skaparen av Mortiscism.

Hahaha! Jaah du har så rätt så Mortis, sjukt jevfla lodig Bamse. Kåkfarare! Hahaha!

Tjillepitten

Farmor på "höga" berget hade häktats för sin tillverkning, snuten hade kommit på besök och plockat med sig allt. Nu var det bråttom hem till Skalbolagsman för att se om han kunde svänga ihop något dundertjack i sitt hemmalabb.

"Fy faan asså! Den sista lösningen blir ju att blanda ut skiten som jag har kvar hemma! Sedan är det kört!" Skrek Bamse för sig själv när han sprang hem till Skalbolagsman på skakiga ben.

Skaparen av Mortiscism.

Hahaha! Jaah det fanns ju några snutar i Bamse nu när du säder det. Men jag undrar vad hobbyblatten "Stora Snygga Vargen" egentligen gör där i bögskogen ihop med Krösus egentligen.

Tjillepitten

Jag har för mig att Konstapel Kask bru(n)kade dela ut straffen direkt till skurkarna helt utan någon rättegång. Som tur är så var han ju värdelös på att dela ut straff, vilket oftast bestod av en ursäkt eller kanske en dags samhällstjänst med gratis saft och bullar under fikarasten, även för de grövsta brotten.

Hähäh, jah! Krösus är väl utmålad som boven nu för tiden, samtidigt som hobbyblatten Vargen utmålas som ett ofarligt offer. Allt enligt Vänsterbamses moderna ideologi!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det var redan då fokus på "ramar och kramar". Anabola-Bamse var starkast i byn men använde sällan våld. Krösus är motsvarande Trumpen och alla(h) i svart är oskyldiga offer för slaveriet osv. Man hade ju velat sett att Bamse fick en rejäl snetändning där han pucklade på alla sina vänner i något roidrage. Fyllekörde med bilen och kidnappade resten av djuren. Lastade in dom i sin knarksmugglingsbåt och dumpade vännerna bakbundna i havet.

Tjillepitten

Glömde att "Farmor" ska åldringsrånas också.

Tjillepitten