Sv: Här postar vi allt möjligt

Jo och sädan råkar det ju börja brinna där 549 gånger varje sommar också vilket är ett hot mot våra "planteringar" så jaah vi ska försvara oss med skjutvapen!

Tjillepitten

21,827

...det blir en vinst lite längre fram ska du se...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Det blev en bra helg det här. Druckit öl, spelat BFV, årets första vårtecken har börjat kika fram, en svensk vann Vasaloppet och ayatolla Khamenei blev sönderbögad till döds där borta i Iran. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaah, jag satt och följde spektaklet i Iran. Spermande var det, en massa bög-missiler och sädant som flög. Men de skäggiga gubbarna med blöjor på huvudet verkar inte ge upp riktigt än. Men det låter som du haft en bra hälg där Mortis, kanske i klass med denna: https://www.youtube.com/watch?v=otBa8od0omw

Tjillepitten

Jaah!
Istället för Saigon så vaknar man upp i skogsdungen vid Blypungsgatan nära glasis, fortfarande full från natten istället för bakis.

"Ingelsta. Fuck yeah. I'm still in ToF-Ingelsta."

Skaparen av Mortiscism.

Låter bättre än att vakna upp i Teheran ti-hi! Såg att Pappa Kim, Putte och den där Tjing-tjong gubben från TENU-landet var arga för att deras cumpis "gick" upp i rök härom dagen. Jag förstår inte varför bara. Visst så var den Iranske gammelgubben halvsexig i sitt DB-skägg och blöjan på skallen rätt så trendig men där slutar ju allt bögigt.

Iran som land är padel då man inte får dricka vuxendricka, man får inte bögah, man får inte äta gristjött. Målsättningen med sitt usla liv när man dragit på sig träfracken är att hamna i pervodiset som består i 72 frammisar! Är det något att "stå" efter tycker ni? Annars finns det ju praa saker med landet så som att man inte i jordelivet får/ska beblanda sig med frammisar men jag vet i fääen alltså. Tänk er en varm dag där i öknen och man vill bögah lite på någon strand, glo på alla lastfartyg med cabinboys ombord som åker där i "Straight of Homoz" men man får inte visa med sin penis och pung hur kåt man är. Dessutom där i hettan så får man inte svalka sig med en kall birabärsa?

Fitt jag välja bland dessa 4 resmål så skulle det vara Ryssland, Nordkorea, Kina och sist Padel-Iran. I Ryssland får man åtminstone supah. Pappa Kim är heller ingen nykterist och käka får de som har råd göra. Kina tillvärkar billigt skit men i dessa produkter förväntar jag mig hitta sexleksaker att stoppa i stjärten. Iran? Pffft! "Bomb em to stoneage son!" Å andra sidan är dom redan i stenåldern så det får bli Krit-pervioden, hursom skall man få bögah och supah. Khamenei, jevfla halv wannabe-DB!

https://www.youtube.com/watch?v=0DCsKBYpMSo

Tjillepitten

21,832

Jisses jefflar, då blir det tjatter om WW3 i medierna för trettiotolfte gången. Kommer det hamstras toapapper igen?

Själv skulle jag inte vilja åka till något af dessa 4 resmål. ...Eller kanske Ryssland p.g.a. billig dricka och det finns garanterat väldigt många perviga UE-ställen att besöka.

Skaparen av Mortiscism.

21,833

Då har man varit på Glasis och Fjantum och bullat upp. Aivan/blum Bleppis tänker Inte "gå" utanför plyfaskivan mera idag! Aivan/cold

Nu: *PSSSSCHT* *KRA-KLOINK* Default/bphttps://www.blepp.se/f/wanker.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

21,834

Åh, du ditt nedrans fögbyllo! Default/ai

Skaparen av Mortiscism.