Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
OJ du har så många järn i elden du...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 59 60 61 62 63 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja. Och en gång hade jag min penis i elden. Det skulle jag inte haft! 
om 40 minuter är det fredagsmys.
Oiiih! Ynflaffa! Vad har du planerat? 
Nu när syster Märta är hos dig sen den där HÖMK-trippen så kan jag utan problen både högläsa ikter onanera frenetiskt och finbajsa, Tänkte ringa John och Tom och fråga om dom vill vara med på en konstbajsinstallation på torget i Örkelljunga i kväll. Vi ska ska högläsa ur våra poem samtidigt.
Vad majsigt! Är det du som ska uppträda på lördag hos Bengt när han har ett litet happening för hela familjen?
*ssssh* inte så högt då är det så många som vill komma. Vad ska du göra i dag lille bleppisen?
Okej. Är tyst som ett rådjur.
Idag har jag suttit på Kafé Kromosom och ätit deras omtalade korv & äggmacka, samt visat mina kunskaper i bukkake-teater. Eller vänta... Var det Kabuki kanske? Hmm, nåja... Kladdigt blev det hur som. 
Resten av dagen och kvällen tänkte jag ägna åt att härma grus.
Kan du inte göra en videoinstallation om ditt fina performandeverk "Grus"?
Visst.
sieg Ynf! sitter vid datorn och toktrycker på F5 och onanerar frenetiskt tills jag får se videon.
Bara fortsätt trycka, min vän. 
f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5....
puh...den börjar bli både röd och blå nu. orkar snart inte längre...
f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5....
puh...den börjar bli både röd och blå nu. orkar snart inte längre...
Håll ut!
Nu finns den i videotråden. Slick sug smek!
nam nam..
snart fredag..
snart fredag..
Mmmm! 
Denna fredag ska jag ägna åt julpyssel och starksprit.

Rajdiraj...
nu är det fredagsmyyyyyyyys.... *lalalala*
Nu har jag fyllt blöjan med nr.2 och kissat spermobildynan full, samt första helan seglardricka tömd. Snart ner till pizzerian... 
och Smegma-Lotta 62 som sitter i baren och väntar på dig?
och Smegma-Lotta 62 som sitter i baren och väntar på dig?
Nej. Hon satt faktiskt på baksidan bland soptunnorna och sjöng. Sedan urinerade vi på varandra för att hålla värmen. Var så trefvligt så. 
Kan behövas en så kylslagen dag då kung Bore slagit till, även kung Böge väntar på sin tur.
Oj vad det låter spännande. 
Sidor Föregående 1 … 59 60 61 62 63 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?