Sv: Här postar vi allt möjligt
Här ska nu supas.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 858 859 860 861 862 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det gör du rätt i Mortis! Vad blir det för gott?
Bryggfistarens 5,7% fitt det bli. *Börp!*
Va gött Mortis. Joinar dig om 14 timmar efter DV:n som jag ska burna iväg till om några minoter.
Fi fäääen vad fitt-kallt det varit nu ett bra tag!
Tänker Inte gå utanför plyfaskivan mer än imörra då Glasis skall bebögas. Varit ute i'att hela hälgen.
Nå, här blir det äntligen lite UE om en stund! Nu har det slutat snöa också, så tänkte trotsa fittkylan genom att dra på mig "sinnpajen" och DB-kängor.
Bussis ser fram emot ditt perversa äventyr Mortis! Glöm inte de fodrade läderchapsen och lycka till!
Jisses, har varken läderchaps eller ens långkallingar hemma nu när du nämner det! ...Men det funkar nog utan, så länge det bara är några enstaka minus.
En DB-släkting i Finland lade upp en porrbild på fisbok nyligen, där är det minus 31 grader när han beger sig iväg till joppet! Fi fäen!
*KRA-LACK!*

Nu så mina små gullehåmoz där! 
*Flämt!*
S-su-... Supah?! Nu?! Men jag har ju präxis druckit upp allt! 
Ajsing bajsing Mortis! Men jag kan passa över några Sju"komma"tvåor digitalt. *SWOOOOSCH*
Nog blev det lite UE under eftermiddagen, var bl.a. i närheten av Bögvalla.
Det ser ut som att man ska bygga på platzen.
En grävmaskin stod framme, en helvetes massa stenbumlingar täckte en stor del av marken och man har tagit bort en massa träd.
Den runkiga gamla trailern som tidigare fanns där är numera helt sönderknullad, endast resterna av den låg i en böghög under ett snölager. 
Har ingen aning om den gamla ToF-byggnaden från F13-tiden ska rivas eller ej. Om man vill gå in och kolla så recummenderar jag att man besöker stället fortare än ett kuksprut medan det fortfarande "står" kvar.
"Kom" precis ut ur Auschwitz-kissduschen, fitta att det ska vara så kallt. Och vart fan "kom" den här jevfla snön ifrån? HAIWAN!
Ser upphetsande ut!
"Kom" precis ut ur Auschwitz-kissduschen, fitta att det ska vara så kallt. Och vart fan "kom" den här jevfla snön ifrån? HAIWAN!
Samma här!
Nog blev det lite UE under eftermiddagen, var bl.a. i närheten av Bögvalla.
Det ser ut som att man ska bygga på platzen.
En grävmaskin stod framme, en helvetes massa stenbumlingar täckte en stor del av marken och man har tagit bort en massa träd.
Den runkiga gamla trailern som tidigare fanns där är numera helt sönderknullad, endast resterna av den låg i en böghög under ett snölager.Har ingen aning om den gamla ToF-byggnaden från F13-tiden ska rivas eller ej. Om man vill gå in och kolla så recummenderar jag att man besöker stället fortare än ett kuksprut medan det fortfarande "står" kvar.
Men slidan då! Jaah den skall nog rivas då jag ser att man plockat bort stegar och annat på böggnaden. Den ytterdörren var riktigt DB, tung som få. Böggnaden i trä med omnejd var där man hade sina fyrbenta vaktgimpar i när Bögvalla var ToF.
DB-dörrarna i stål "står" fortfarande kvar, syns dock inte på bilden.
Som du ser så har man lämnat kvar en ensam stege. På taket såg det ut att "ligga" diverse rövjunk som någon hade slängt upp, bl.a. någon gammal stol.
Jaah dörrarna lär man inte kånka iväg med hur som helst. Var lite vikt i dessa vill jag minnas. Stod då kvar en argsint måltavla i ett hörn där inne men den är nog knollad sädan länge. Vill minnas att det i rövrigt var tomt där inne men i runkhytten i trä fanns ett skrivbord kvar.
Åååh vilken UE-gemenskap ni två har... (Bleppe står blygt vid sidan och tittar på)
Äsch då håmo. Hade du bott i våra trakter hade du fått vara mä och böga dig i UE-världen med oss det lovar jag. https://www.google.com/maps/@58.6069316 … OUgBUAM%3D
Åååhåhåååååh! Tack håmo! 
Inga pråbs! Där stod Bögvallas DB-Viggar i berunkskap innan Swedistan blev fittigt. Finns även på detta område "robotplatsen" för luftvärnets "Baajshound"-robotar, (RB-68) en kortlivad historia under det "Balla kriget".
Här "stod" dom då det var aktuellt förresten: https://www.google.com/maps/place/58%C2%B036'24.9%22N+16%C2%B005'56.3%22E/@58.6069248,16.0963951,566m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!3m3!8m2!3d58.606922!4d16.09897?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDEyOC4wIKXMDSoKLDEwMDc5MjA2OUgBUAM%3D
Jaah dörrarna lär man inte kånka iväg med hur som helst. Var lite vikt i dessa vill jag minnas. Stod då kvar en argsint måltavla i ett hörn där inne men den är nog knollad sädan länge. Vill minnas att det i rövrigt var tomt där inne men i runkhytten i trä fanns ett skrivbord kvar.
En gammal måltavla i sämre skick (föreställande en soldat) låg otroligt nog kvar på golvet där inne. Samt en uppsättning bildäck, något spermafläckigt gammalt bord och lite annat mög.
Otroligt att den soldaten fortfarande fanns kvar yes! Däcken minns jag inte, heller inte bordet men nu var det längesädan jag var där. Men så till bögfrågan, hann du ner till ToF-brunkrarna vid gamla kranen idag då?
Sidor Föregående 1 … 858 859 860 861 862 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt