Sv: Här postar vi allt möjligt

Mmm är mindre padel att ge sig ut om våren. Den där platzen har jag dock bebögat för snart 3 år sädan. Jag kan avslöja att stället är bebott. Jag kan också nämna att jag höll på att sluta mina dagar där i samma veva när jag tog mig runkt längs bergskammen. Jag trodde att en stor jevfla stock skulle tåla min feta lekamen men NEIN! Stockhelvetet "gick" av och Bussis for nästan ner röver kanten mot sin bögdöd. Det var på fitthåret kan jag lovfa! Nedanför hördes röster från någon padelfamilj som tjoade där nere.

Tjillepitten

Jisses, vilken tur att du öfverlevde!
Trist att det är bebott, men då vet jag det.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det var nära bögat att man blivit pangkaka den där dagen. men på tal om UE, den där kåken utåt Stjärtblacka till... Står den öppen? Sönderknollad? Värd ett bebög?

Tjillepitten

Menar du Runkbacken? Jaah, den kåken står öppen. I alla fall sist jag var där för 2-3 år sädan. På ovanvåningen syns det att ett eller flera barn har bott där, finns fortfarande grejer som någon/några har skrivit på väggarna för länge sädan.

Skaparen av Mortiscism.

MHM! Det är uppfittat, då är den värd ett bebög låter som. Du vet ju dessa platser blir knollade väldigt fort av Nocco-drickande CEPA-barn m.fl. Tänk Bona eller det numera rivna Böghammaren.

Tjillepitten

Yepp, Bona har blivit rejält sönderknollat. Det var samma sak med Ställdalen som jag besökte i höstas, trots att det bara har varit övergivet i cirka 5 år(?) så är det glaskross och CP-klotter överallt.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah Ställdalen har jag bara sett bilder/film från men det såg riktigt sletet ut. Det är väl där ett gammalt hortell ligger som är totalt fistat?

Tjillepitten

Det är ett helt kvarter med en rad lägenhetsbyggnader som sitter ihop kan man säga. På bottenvåningen ut mot gatan ligger också någon före detta frisörsalong, en pisseria och en "Handlarn"-butik. Det stämmer att det finns ett litet hortell också, men det hann vi tyvärr inte kolla in. Det kanske blir en tripp dit igen i sommar, det sägs nämligen finnas mycket annat öfvergifvet i dessa homotrakter.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah då tänkte jag på samma ställe som jag sett. Det stod någon hantverkarbil i ett garage under hyreshusen osv. Men yes det finns en hel del att upptäcka i vårat padel-land när det "kommer" till det rövergivna. Tyvärr ligger de flesta ställen långt bort så det krävfer lite planering. Gamla ToF-gruvor, bögiga bergrum och ödestäder... Mmm, runkah!

Tjillepitten

21,385

*pust pes* Äntligen hemma i LSS-kvarten efter en fittig padeldag på värksamheten.
Så nu mina små gosehåmos: *KRA-LACK!*

https://www.blepp.se/f/gottegottemumse.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Det har du gjort dig förtjänt af. Och yes du har värkligen haft en sann padeldag.

Tjillepitten

21,387

Jaah! Skadat sig, fått tekniska problem och fått stå ute i snö och fittblåst 78% av dagen. HAIWAN!!! Men nu sååååå... Aivan/blum

Mmm en riktig fittdag kan jag tro men (s)könt att du äntligen är hemma i kvarten igen. Supah och runkah sig varm är vad jag ordinerar.

Tjillepitten

21,389

Det gillar vi!

OM vi gör! Är dock med dig i ditt supande m.m i tanken bara. Men jag undrar hur det "gick" för Mortis? "Kom" han iväg på något äventyr? Tänk om han blir "tagen" av ett bögspöke!

Tjillepitten

21,391

Iiiih! Då måste vi ringa Gaybusters!

Det får vi göra: https://www.youtube.com/watch?v=vms-a7418zY

Tjillepitten

21,393

Mikket praaa!

Fast tänk om han egentligen är på ett hortell någonstans i staden? http://www.bodycontact.com/kontaktannon … r-23-tiden

Tjillepitten

21,395

Uj uj uj! Spännande! Jag tror på Scan-Dick Ingelsta jag.

Dä tror jag mä! Scan-Dick Nord jaah. Nära till Glasis i morgon fitti och CG som stängde nu vid 21:00.

Tjillepitten

21,397

Nord... Såvarejah. CG jah. Korv efter korven som du "skrev". Perfa ju!

Yes Nord, finns ett till men det är Scan-Dick Fitty/Strömmen på Slottsgatan. Det har även legat ett i just Himpa fucktiskt men det är innan jag blev totalhåmo och idag är det CP-studentboende där och lantbrunks-särskola.

Tjillepitten

21,399

Ahaa. Jaah man kanske skulle åka till Scan-Dick på Drakvägen här i Käälmah och sätta sig i baren på ett homoerotiskt sätt en kväll...

Eller så tar du dig hit kanske? http://www.bodycontact.com/kontaktannon … /gloryhole

Tjillepitten