Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Syster Märta seglar på en kraftig HÖMK till Kalmar nu, jag hänger i hennes bröstvårtor.. "Here comes Ostralla!!!"
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 58 59 60 61 62 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Syster Märta seglar på en kraftig HÖMK till Kalmar nu, jag hänger i hennes bröstvårtor.. "Here comes Ostralla!!!"
Oiiii! Komsi komsi! 
Det är väl ingen risk att jag hamnar i kramtröja och får stora svarta batonger uppkörda utifall Märta kommer hit?
Oh, bäst du förbereder dig, här kommer hon...*puff puff* *flax* *flax*
AOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUH...
Oj då. Tuppade av några minuter. Men... Vad är det här för konstig tröja jag har på mig plötsligt? Och varför är jag fastspänd i en gynstol med benen i vädrÄÄÄÄÄÄÄÄT! (går upp i falsett) *press* *slurp* *squit*
Hur gick det? Berätta, berätta, berätttaaaaaa...
Hur gick det? Berätta, berätta, berätttaaaaaa...
Om vi säger så här... Blöjan har sällan kommit mer till pass än nu! *sprooiiit* Oj! Där rann det ut något något något... (eko)
"Jag är så slirig o go', yr o fin är jag"
Ta någon på kodden! 
Alkoholistvrak skrev:"Jag är så slirig o go', yr o fin är jag"
Ta någon på kodden!
Nja, vill ju inte råka ut för bögstryk, eller jo det vill jag ju. *rodnar*
Ta på en peruk och presentera dig som "Åsa" så klarar du dig, om du nu mot all förmodan ledsnar på B.S.
Nja, när jag tänker efter vill jag bara runka balle.
Ska försöka ta över DJ-båset på Barry's nästa gång och bara spela sådan här finkulturell musik.
Ja gör det, filma och lägg ut på youtube när dansgästerna går i bögspinn av dessa toner. Kaqn du inte ställa dig på DJ-båset och onanera frenetiskt. Jag har hört att sånt uppskattas.
Ska göra det.
Sitter här lite lagom salongsberusad och tittar på SOS sommar på TV3. Är filmat i Kalmar, så jag sitter och väntar på när brandmännen räddar Bleppe när han har kört vilse på fyllan i sin nerkissade spermobil. *blepp blepp blepp*
Gick faktiskt bättre än jag trodde att tejpa fast några tomma hembränntdunkar, en grönt och röd stearinljuslykta och en jätteblöja som segel... En stund iaf. Kom halvvägs till Borgholm innan jag sjönk och fick köra på botten resten av vägen. Blubb blubb blubb...
ahaa... du skulle druckit seglarbrännvin istället, då hade det nog gått bättre. Fast jag hade hellre kapsejsat och blivit räddad av ett gäng svettiga brandmän med slokmustascher och svällande muskler... *mmmmm*
Testa att ringa 113 nästa gång du är i "nöd". 
OOiiiihh.... var hamnar man om man ringer det numret?
Har för mig att 113 är nödnumret för perversa nödfall och ovanliga bögsituationer.
Precis Ostis. 112 är för vaniljarna.
Trodde att Djurängsvägen 33 var the place to be i Kalmar?
Visst är det!
http://www.youtube.com/watch?v=01nHLzvs … e=youtu.be
Alkoholistvrak skrev:Trodde att Djurängsvägen 33 var the place to be i Kalmar?
Visst är det!
http://www.youtube.com/watch?v=01nHLzvs … e=youtu.be
Men det är ett episkt mästerverk du skapat. Filmkonst när det är som bäst. Inte Pervomount pictures?
Tack.
Nä. Just denna finansierade jag helt själv. 
Sidor Föregående 1 … 58 59 60 61 62 … 423 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?