Sv: Dagens Ord: Torvsmisk

Beskrivning: När SchoolSoft byter ditt lösenord så du måste be på dina knän till läraren, medan hen smiskar dig sensuellt utan nåd med en hästpiska tills torv-liknande stoft faller ut ur ens bakre del, för att få ett nytt lösenord.

Thumbs up Thumbs down

Jag hade Vklass i sär-särgymnasiet. Det tog väl bara en sisådär 2 år innan jag fitt mitt konto att fungera!
Sädan dess har man väl haft liknande plattformar på diverse vuxensär-särutbildningar, typ kurser med instruktioner hur man lägger tvåbitarspussel och hur man ska ta sig an det avancerade trebitarspusslet.

Skaparen av Mortiscism.

Ja ni pungdomar har det bra ni, skillnad var det förr. Bussis är så gammal så att när han gick i bögstadiet (mitten av 90-talet) och hade valt "cumtor och data" som tillval så satt vi med skrivmaskiner. Japp ni läste rätt. Men då och då fitt man sätta sig vid en datamaskin och pyssla med Multipel-Skleros-paint eller spela CP-spel som "Minesweeper" och sädant mög.

Tjillepitten

Jisses! Skrivmaskin har jag nog fucktiskt aldrig använt när jag tänker efter. Redan på sär-särskolan i lågstadiet så fanns där CP-datorer lite varstans med toppmoderna Windows 95.

Skaparen av Mortiscism.

Visst serrö! Här fitt man lära sig maskinskrivning och det var runt 94-95 ti-hi! Man skulle skriva av texter med ett antal ord i minuten och utan att titta på tangenterna. Man fitt även lyssna till en text och försöka skriva ner den så äggsakt som möjligt. Fisting-fingersättning var A och O. Windows 95 hade vi inte då utan något annat som jag förträngt namnet på.

Tjillepitten

Maskinskrivning fitt jag också hålla på mä i sär-sär bögstadiet. Min effektivitetsteknik med att slå hårt och snabbt på alla tangenterna med båda händerna var konstigt nog inte uppscattat? Fröken var nog bara avundsjuk. *hrmpfh*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Där sehr man! Det knattrade så sexigt vill jag minnas!

Tjillepitten

Visst gjorde det, håmo!

Så här minns jag att dom såg ut som vi hade... ungefär...

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse4.mm.bing.net%2Fth%2Fid%2FOIP.8qIVYiXJzlr9YoaL6rQHFgHaFj%3Fpid%3DApi&f=1&ipt=4e5c6be2b5859c50851a837e3c034ced31fa9bb037251823f40a1e9dbd2351ad

ÅH! Tänk vilka bögporriga noveller man kunde ha skrivit om inte tekniken hade "gått" framåt? Givetvis på gulnat och lite urindoftande papper.

Tjillepitten

...som man sädan skickar till FibAktuellt och får 1000kr i insändarhonorar som man köper sprit för som man förtär i sin FT kulna lugna tisdagskvällar på en avsides gata med skrivmaskinen i knät.

"Diskretion en självklarhet", jaah fäeen vad pengah man skulle kunnat dra in på den tiden med sina bögiga berättelser! En slags inflenser av den tiden.

Tjillepitten

"Det var en het sen juninatt utanför Zin Rose där jag stod med taxin och väntade..."