Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Supah?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 407 408 409 410 411 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tjuvstartar lite. Hi-hi!
Ååh, mmh! Gotte-jum! 
Mhm!
Smaka?
Mmm, smask! *Sveper.* Börp!
Det "gick" snabbt! Hi-hi! Här får du en stor jävel till. Grrrrrattis!
FM i tungspermon senare idag.
Får roa mig med att brunka till en film med Nesse nu.

Bra filmval till en brunk. Jevfla fittväder det var idag då. Töväder, fitt-is och mög. HAIWAN!
Jaah, höll på att dratta på VB-baken ordentligt två gånger idag på förmiddagen när jag var och hämtade krubb. Det är sharmota!!!
Mmm, man skulle ha en sån rullator med stödhjul ta mig fan! På tal om det såg jag idag att man sålde begagnade såna fartvidunder. Mellan 3000-5000 reichsdaler för en begagnad! Blir till att råna pang-sionärerna på dessa för att finansiera sitt drickande.
Det låter pra dä! Eller en sån här i vuxenstorlek: >>>
Oj den såg avancerad ut. Så många reglage att hålla reda på!
Jo det är nog mycket att lära sig...
Jaah som där där cumplicerad sak för oss alkoholskadade. https://www.bygghemma.se/fritid-och-mar … /p-1468440
Mmm, man skulle ha en sån rullator med stödhjul ta mig fan! På tal om det såg jag idag att man sålde begagnade såna fartvidunder. Mellan 3000-5000 reichsdaler för en begagnad! Blir till att råna pang-sionärerna på dessa för att finansiera sitt drickande.
Kan tipsa om seniorboendet i Äggballebyn! Där i korridorerna står vrålåken porrkerade.
Mmm du tänker på "Bög-Majoren"? Böghuset bakom Glasis kanske? Bra tipz, nästa gång jag har NV och stryker runkt i dom trakterna blir det att rensa stället på dessa. Fården eller Rånå-fjollbilarna har ju ett rymligt skåp. När jag är i trakten kan jag passa på att åka till Bögbyvägen för där är också ett näste för de med ena foten i graven. Kan säkert få ihop en 30-40 runkatorer på en natt plus en 10 till om jag knackar ner gubbar och kärringar en tidig morgon när dessa är ute. Vad mycket sprit jag kan köpa sädan!
Bögby seniorboende syftar jag på, jaah! Ett halvt pungstenskast snett bakom Tattar-Lidl. Där står rullisar och spermobiler och trängs i korridorerna i varje lägenhetsbyggnad kan jag intyga, på varje plan. Med tanke på att det inte finns någon portkod och är helt olåst (i alla fall under dagtid) så är det lite ofattbart att vrålåken fucktiskt får stå kvar ifred.
Kan det vara så att det föråldrade begreppet "tjuvheder" fortfarande existerar i Äggballebyn? I somliga städer så hade pundarna besökt stället dagligen för att försöka baxa vad som helst, känt efter olåsta lägenhetsdörrar, etc.
Mmm, och jag kan intyga att där finns gott om runkatorer. Finns även ett par permobiler i dessa korridorer. Som du skriver så är det olåst där dagtid japp. Låst på nätterna men via sin NV så har man tillgång till nycklarna dit ti-hi! Men det är nog tjuvheder som gör att grejorna får stå kvar för pundare finns det gott om i denna ort. På tal om inget så finns ett litet bögigt skyddsrum kvar från ToF-tiden brevid, inte mycket att se men det "går" att ta sig in i det. Placerat här bakom bilarna som syns på Gurgle Mupps: https://www.google.com/maps/@58.7084591 … OUgBUAM%3D
Och sedan har vi grannarna som införskaffade och våldtog denna tingest med målarfärg:

Helgerån!!!
Fy fääeen! Det skulle vara straffknoll och nackskott på att förgripa sig på Kronans ToF-iga saker! HAIWAN! https://www.klaravik.se/auktion/produkt … apsvagn-7/
En sån eller två skulle jag Lätt kunna bo i på heltid! 
...helst tillsammans med Bussis och Mortis då... Ti-hi ti-hi!
Mmm, tänk vilket gemytlisch kollektiv det skulle bli. Fanns många upphetsande bilder i den där länken. Bl.a ser man att man kan koppla ihop dessa två vagnar med en liten gång.
Sidor Föregående 1 … 407 408 409 410 411 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?