Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra

Mhm, rätta takter Mortis! Vi borde öppna vårat eget Glasis. Helt fritt från alkoholfria alternativ, ingen kärringdricka så som vin, inget ekologiskt eller rättvisemärkt blask NEIN!!! Här skall det vara pallvis med exempelvis Arböga 10,2, Seglis men helst App-solut Homovodka och då den med röd etikett dvs 50%. Likt Bögtema finns där en förbutik som säljer körv, pillig sädan eftersom vi vill att folk grundar lite innan intaget av dryckeshjonen. Vi har ju ett ansvar att förvalta trots allt. Naturligtvis finns också kundtoalett, humantoilets, bås med gloryholes och burar där man kan lämna sin gimp i medans man shoppar. Medlemsrabatt och bonus-system för gravt alkade stammisar, kampanjveckor osv. Butiken tillhandahåller även bögporr-bio, uthyrning av grov håmofilm på VHS och DVD och i källarutrymmet finns rum man kan hyra upp till en timme i taget. Självfallet finns också gaybar med diskotek, spa och relax. Detta skall ligga i Ingelsta och helst i gamla Fitt-ICA Maxihuset. På porrkeringen får man drifta med sin spermobil på fyllan och lira könsrock. Marcus Bögberg står för musiken.

Tjillepitten

Vilken dröm det vore! Och alla som ställer jobbiga/efterblivna frågor bestraffas med spektakulärt bögstryk innan de blir utslängda. Aivan/smile

"Ursäkta! Men den här flaskan Puy Chéri Syrah Rosé som jag köpte i förra veckan var inte riktigt min smak och var aaalldeles för stark! Kan jag lämna tillbaks den? Jag skulle behöva veta vilket vin jag ska servera till min veganska viltpanna ikväll också! Och sedan undrar jag var den alkoholfria sektionen finns någonstans? Jag har lite bråttom till padelhallen förstår du, och min ZOE har-..."
*DASK! SMISK! PANG! POFF! SMASK! TJOFF!*

Skaparen av Mortiscism.

Helt rätt käre sötiz-Mortis!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Fick höra en trefvlig berättelse från en herre nyligen, som vi kan kalla "Herr Bögberg".
Bögberg hade tidigare jobbat som assistent åt en näst intill blind kille som tycktes vara lite bakom flötet, Bögberg hade bland annat introducerat denna grabb till Onkel Kånkels ljuva toner vid några tillfällen. Tillsammans så brukade dom åka tandemcykel ibland, Bögberg satt alltid där fram och blindstyret satt där bak.
Tro faan att grabben läspandes började kalla okända individer för "Runkbög!" när de trampade fram bland parker och cykelbanor! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Rähähähä!

Javisst ja, "Herr Bögberg" som jag pratade om i förra inlägget berättade äfven om en annan runkvänlig ståry:

När han gick i skolan i slutet på 80-talet/början på 90-talet så hade skolan några gamla Luxor-datorer i datasalen. Dessa brukade eleverna bl.a. programmera i Basic med, datorerna hade även en skrivare som var fylld med "dot matrix"-papper (minns ni dessa?). Datasalen och lektionerna sköttes av en lärare som hette... Jag har glömt vad han hette, men låt oss kalla honom "Bo Lindström".

En dag bestämde sig Bögberg tillsammans med sin kompis att ha lite kul. Båda var ganska bra på datorer och hackade sig in på datorernas interna nätverk och gjorde lite trefvliga ändringar. Nästa gång som någon loggade in på Bosses konto så skulle skrivaren automatiskt skriva ut ett speciellt meddelande om och om igen. Antingen tills pappret tog slut, tills någon avbröt utskriften eller tills någon fysiskt drog ut sladden till skrivaren. Efter att allt var riggat och klart så gick båda iväg till klassrummet på lektion.

Mitt under lektionen så stormade Bosse, röd som en brandbil i ansiktet, in i klassrummet och yttrade: "JAG KRÄVER ETT ERKÄNNANDE OCH EN SKYLDIG!" När Bosse hade försökt logga in på sitt konto i datasalen så hade nämligen skrivaren börjat printa ut "BO LINDSTRÖM RUNKAR KUK I PARTI OCH MINUT!" oavbrutet med stora bokstäver, sida efter sida! Aivan/lol

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/rofl Genitaliskt!

Verkligen!

Det fanns även några slan på min skola som bru(n)kade hacka skolans nätverk, men då var det Windows XP som gällde. Dessa slan hackade bl.a. en lärares inlogg och började sprida rykten om denne. Denna lärare var skolans "Kemihitler" (en f.d. kustjägare), han förväntade sig nästan militär disciplin från eleverna och hade en tendens till att få vansinnesutbrott över mindre skitsaker under sina lektioner. Hur som helst, dataintrånget och ryktena ledde slutligen till att slanen bad om ursäkt till Kemihitler under en storsamling inför alla elever på hela skolan!

Skaparen av Mortiscism.

Igår torsdag runkt 11:00 på förmiddagen befann jag mig på en platz för mindre bemedlade pervsoner. Det var någon frikyrka som slagit upp dörrarna och bjussade på kaffrer och runkbullar varpå jag som megakristen knallade in. Man fick se på hantvärk, en loppis och sädant kyrkligt från förr. Det var även någon form av utdelning av mat m.m till behövande vilket jag tyckte var bestjärtansvärt tills det att en neger kliver in... Han trugade och tjatade om pengar varpå pervsonalen där gav med sig och hämtade ett presentkort på 100 reichsdaler åt negerhelvetet och där hade allt kunnat slutat.

Negern tittar korkat (som negrer gör) på presentkortet från Cööp och så säder han: "Men kan jag inte få ett kort på tusen kronor"? Vid det här laget hade pervsonalen tröttnat på trumskinnet och tog tillbaka kortet vilket gladde mig enormt. Han fitt sig en "uppsträckning" av de kristna tanterna, nu talar vi inte om någon ToF-uppsträckning men effektiv var den trots det. Jag hade velat fläta till negern men det är jag det.

Då är ju frågan vad fan jag gjorde där? Jo jag i brist på annat ville forska i kyrkliga saker från förr, häxprocesser och sånt gemytlisch som "orten" var känd för förr om åren. Dock utan framgång men jag fick ju en runkbulle och kaffrer så det var en win trots det.

Tjillepitten

310

Rähähä!