Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Jaah äggsakt. Eller när något förbannat klappträ skriver: "Ring mig!". Då tolkar jag det som att något VIKTIGT har eller ska inträffa men nein. Då "kommer" sånt där skit som du nämner Mortis.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 107 108 109 110 111 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah äggsakt. Eller när något förbannat klappträ skriver: "Ring mig!". Då tolkar jag det som att något VIKTIGT har eller ska inträffa men nein. Då "kommer" sånt där skit som du nämner Mortis.
Så här års skall man ju enligt traditionen lödga sig men jag skippar nog den årliga tvagningen efter att ha läst i den här tråden. Vad är det för fel att lukta kuk? https://www.flashback.org/t3708953
Exakt! Trådskaparen skall veta att "ju fler lager desto bättre".
Man skall bjuda, och på julafton så får faktiskt herrarna ta från det väldoftande understa lagret!
Mmm... Jag kan knappt böga mig inför snopparedagen då man äntligen får smaka på den härskna osten som under ett helt år byggts upp. Doften av otvagat manligt kön och röv är nog det jag förknippar med julen allra mest. Fakk pepparkakor! Det ska vara svettiga gubbskinkor och doften av gran. Granris dvs som man smiskar varandra med! Strypsex med julgransglitter!
Mhm! Och droppa hett stearin på sina bröstvårtor och/eller könsvårtor med en Luciakrona på skallen, i övrigt skall man vara helt naken och rödrosig om stjärten efter smisket. Gimpen är utklädd till Rövdolf med röda kuken och den saten skall tuktas med medeltida mått, stupstock, stegling på en Moby Huge och flås levande med en "niosvansad bögkatt" på pungen.
Åååhåh! Bussis vet minsann hur man firar jul det håmot! 
Någon mer än Bussis som bögar bli jevligt trött på Jockibög och tjatet om den där förbannade documentären "Håmot"? Fan jag spyr! Är det inte han så är det fitt-Bianca eller Wahlgrens slid-värld TVI! SHARMOTA!
Samma här! Har dock "nästan" alltid med mig egen musik eller dokumentär, ljudbok på USB när jag skall vara på värksamheten. Inte lyssnat på radio eller kollat linjär TV på åratal!!!
Jaaah, du vet nog också som rattrunkar-homo hur det är!
Jaah jag gör ju det. Man vill ju ha något mera ToF att lyssna på. Har fastnat för skräckbög-poddar fucktiskt.
Bra braaaa...
Jaah så kan man kissa på sig lite där i natten när man rattrunkar fram. Leskigt värre ba! Creepypodden är pra tycker jag!
Vet vad du pratar om, pervobroder där! Mikket praa!
Mhm! Spermande perättelser mens-ann.
Poddar eller trefvlig runkmusik är ett måste när man ska åka långt.
Recummenderar "Seriemördarpodden" av Dan Hörning om ni inte har lyssnat på den. Där finns många müsiga avfsnitt!
Pra tips Mortis! Ska k(n)ollas upp.
Men för i helvete... Har dom inte tjatat nog om den där förbannade Palme? Karlfan är stendöd sädan -86 men likt förbannat skall det tjötas om fanskapet.
Jaah, jag hörde det själv den kåta stunden på P4 Kalmar då jag rattade ner till Glasis tidigare idag. Men för faaaan ja!
HAIWAN! De där pängahna Palme kostat kunde dom gett oss pervon så hade vi omsatt dessa till twinkar och sprit!
PRÄXIS!!! Och vi kunde byggt om Bögberget till den perfekta fögbyllohåmopervocpklubben någonsin. Precis efter allas Mycket specifika önskemål!
Jaaah en fristad där vi kunde bögah hela dagarna utan att antastas av frammisar!
Äggsakt! Mmmm... Nu blev jag sugen på ägg bara för det...
Sidor Föregående 1 … 107 108 109 110 111 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt