1,651

Sv: Vem är skyldig?

Sharmota Haiwansson tror jag på. På en annan värksamhet jag varit på var det ofta skitiga skoavtryck på toasitsen. Visade sig bero på att någon/några från en ej skidåkande nation hade problem med det p.g.a. någon saga om ett peddo för 1400 år sädan.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ti-hi! Så busigt av pepparkaksgubbarna. Tiderna har förändrats, förr på diverse värksamheter var det gnäll från frammisar om piss på sitsen. Idag är det skoavtryck och har man riktig (o)tur så kan man bli gangbangad av nybyggarna! Heja Svärje!

Tjillepitten

1,653

We shall overcum!

Jaah! Vinsten "kommer" lite längre fram...mis...

Tjillepitten

1,655

...typ år 4367...

1,656

Det var mycket knapphändigt: https://www.barometern.se/kalmar/man-on … s-kom-dit/

Min teori: Det hade redan "gått" för honom när polisen "kom". Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

"Vem vare? Vem vare som fakking bajsa? Den som bajsa på mitt kontor ska få kuk!" Jag hade lätt gjort samma sak om jag fått tillträde eller rättare sagt avträde till deras lokaler: https://www.svt.se/kultur/bajsattack-mo … i-vasteras

Tjillepitten

1,659

Lättstötta fjollor! Nä tacka vet jag Janne Josefsson.

Det hade varit fantastiskt om det inte var någon som jobbade där som var den skyldige, d.v.s. någon som inte hade blippkort/kod till entréerna. En seriebajsare som hackar sig förbi inbrottslarmen och tar sig in överallt enbart för att smeta bajs på chefskontoren i hela stan! Vilken hjälte! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaah värkligen! En slags Ethan Hunt (Mission Incontinent) som rappellerar sig ned mot dassen för att fånga upp skitkorvar som han sedan smyger runt och smetar ut i kontorsmiljöer. Avslutningsvis lägger han en megakabel på chefens skrivbord och skriver något som i Batman: "Why so serious?" fast i bajs så klart.

Tjillepitten

Eller varför inte en remake på "Bajs hard" med Bruce Willis? Instängd i Nakatomi Plaza med tyska terror-daddybears så försöker John McClane bajsa på varje våning i skyskrapan medans tyskarna febrilt försöker få igång sprinklersystemet för att få bort all avföring. Huvudantagonisten Hans Grüber byts ut mot Hans Scheike som vill smiska John till lydnad. "Yippie Kayee din mammaknullare!" vrålar McClane strax innan han hoppar in i en ventilationstrumma och rutschar glatt ner med sina brunkladdiga byxor.

Utanför har han hjälp av en tjock chokladtomte till ToF-polis som med sin Cum-radio uppmuntrar John till nya och mer vågade bajsattacker i byggnaden. Ibland vill polisen bara prata bögsex och trösta John där han kämpar mot tyskarna. I porrkeringsgaraget ligger en nedrökt neger och slörunkar i en förlängd spermobil osv osv. Men nu till frågan, vem ska spela huvudrollen som John?

Tjillepitten

Fantastiskt! Aivan/lol

Men jaa, vem ska spela John?

Skaparen av Mortiscism.

Hmm, bra fråga. Pontiak kanske? Tror hans röstresurser skulle passa utmärkt till den frasen jag nämnde.

Tjillepitten

Ett bra förslag!

*Sprak!* "Klaus! Cum in Klaus! Hvar eehr dü!?"
*Bzzz, knaster!* "Hörredöu tjocka korven! Vad mycke äter döu egenkligen?"
*Brus, sprak!* "Klaus! ...KLAUS?! ...SHEISSE!"

Skaparen av Mortiscism.

Ti-hi! Och scenen när Hasse vill att man skall skjuta sönder fönstrena... "Scheisse on der fenster! Was? "SHIT ON THE GLASS!"

Tjillepitten

Jaa!
Vem ska spela chaffisen som sitter i limousinen och runkar genom nästan hela filmen?

Skaparen av Mortiscism.

Ska man hålla sig till orginalet så borde han spelas av en neger men jag tycker Bleppe borde ligga i den där limon i spritångor varpå han får ett frispel och "går" full bögsärk på tyskarna m.fl.

Tjillepitten

Låter ju "skit"bra dehär jaah!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det kan bli en riktig gloryhole-skjulvältare tror jag!

Tjillepitten

1,671

Åååhååh! Jag? Actionhjälte? https://www.blepp.se/f/hy.gif--- MMM-MHM!!!

Bleppe skrev:

Åååhååh! Jag? Actionhjälte? https://www.blepp.se/f/hy.gif--- MMM-MHM!!!

Ja, ta m"anus"et scenen från scenen vid 3:43 - 4:19 i egen tolkning: https://youtu.be/kWZgj604ip4?t=223

Bleppe sitter i framsätet av limousinen med en flaska seglis i "post nut"-tillstånd.
Bögporrkassetterna som gick att se på limousinens lilla TV har gjort sitt.
Känslan av sysslolöshet börjar att infinna sig.
Bleppe hör plötsligt ett oljud och kikar ut genom den tonade rutan.
Han får syn på en av tyskarna, utklädd till skötare från PIVA, rullandes ut i en ambulans.

Först så blir Bleppe lite rädd.
"Åh nej! Det är PIVA som har kommit för att hämta mig! Det är kört!"
Men sedan så framkallar seglardrickan ett rus av testosteron genom kroppen, varpå ilskan sätter in.
"Jävla slan! Dom tar mig aldrig levande!"

Bleppe varvar limousinens V8-spermo, gör en rivstart och rammar ambulansen in i garagets betongvägg.
Därefter hoppar han ut, springer fram som en gasell, och ger den stöddiga PIVA-vårdaren en jävla smäll.
Skötaren däckar.
Bleppe, nöjd med sitt snabba handlande, blir plötsligt lite kåt.
...Kåt och bajsnödig.

Skaparen av Mortiscism.

1,673

Detta är ju bara såå bra!

Så vem var det? https://www.gd.se/artikel/41-aring-anha … a-brevlada

Tjillepitten

"Gävlebon hade då stått utanför en 28-årig kvinnas dörr och oavbrutet ropat sexuella förslag och önskemål under en lång stund.
Kvinnan och hennes pojkvän, som aldrig tidigare har sett Gävlebon, hörde hur han stönade högt genom brevlådan."

"Kom och titta och lukta på en julkorv!"

Alla vet att slidbärare från Fjollträsk är veganer och inte äter korv, så det var självfallet pojkvännen som han var på jakt efter!

Skaparen av Mortiscism.