Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah det var inte under min tid ivf. Jag hade inte bög-åldern inne då. Men det löste sig med "kranar" som sälde smuggel och HB.

Tjillepitten

10,177

Samma här. Fanns alltid prima HB för 100kr litern. Men oftast var det minimum 5 liter a' 500 kronor som gällde. Var man ung utan för mycket betalmedel så delande vi oftast på en dunk mellan två till tre pervsoner.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Åh vilka tider håmocumrat! Yes det fanns riktigt bra HB då på den tiden. Priset var precis som du skriver. "Spindelplan" var en sädan platz i Nypöking där en herre sålde finfint hemkört. Han dog sädermera men inte pga drickat utan andra substanser som omfittar kanyler. Men han hade den finaste HB:n i trakten. Bra pris också.

Tjillepitten

10,179

Jaaah. Och det roliga(?) är ju att det fortfarande idag 2025 kostar lika mycket. Inflationen har inte riktigt hängt med där. Hi-hi!

Idag har jag ingen inblick i HB-branschen. Trots att jag bor där jag gör så finns det ingen som tillverkar drickat. Samma sak med smuggel, totalt soprent tyvärr.

Tjillepitten

10,181

Som här nu. Bara några år sädan så hade man två pervopolare, samt en okänd bear som hade dricka 365-24-7, varav två med hemleverans, dock bara en utav dom med "nästan" dygnet runt leverans" utan extra kostnad. Zaranoff 700ml. 120kr. Ett flak öl: 150kr. Aivan/smile

Jaah, hade en gammal FT-polare som åkte till Nazi-Tyskland för att shoppa. Man kunde lämna beställningar till honom. Men allt eftersom åren "gick" så bögade han bli girig, tog ut röverpriser på drickat osv. Men VM i att vara CP vara en annan FT-kollega som skulle kopier värksamheten med den skillnaden att han på fredagar stod utanför joppet och krängde smuggel. Det uppscattades inte av våran tjef kan vi väl säda och sen var det slut på det ståryn.

Tjillepitten

10,183

Ändå trefvligt iniativ må jag säda.

Jaah tanken var ju god, hade mongot bara flyttat sig till pervsonalporrkeringen hade ingen upptäckt hans affärsidé. Han åkte in några år senare för andra saker, tänk Nytorgsmannen fast i Österbögland.

Tjillepitten

10,185

Åååååhååå! Han ja...

Nu börjar det snurra till, hähäh!
Har bl.a. snat-... Skaffat denna doning, den får 9 av 10, snoppisen växer någon decimeter kort efter intag!
https://www.systembolaget.se/produkt/ol … g-1330315/

Skaparen av Mortiscism.

10,187

Uj uj uj! Såg ToF ut. Fint pris också. Får tre Sju"komma"tvåor för en sådan. Men så är ju Mortis Fittkramps lilla ölkonnessör också. Aivan/smile Jag och Bussis är mera drängaktiga och häller i oss den billigaste ljusa turbolagern. Default/bm--- Hö hö hö!

MMM!!! 11%, inte illa Mortis!

Tjillepitten

10,189

Dä ä fint dä. Testade dock en del Tra"fist"öl och Runk(munk)öl i Pervsterdam som var +12% och dessa är ju något helt annat än våra dunderfyllolager. Smakade lent å fint. Som en twinkpenis typ...

Jaah det är ju som du skriver gällande alkisdrickat här. Arböga 10,2 exempelvis... Jag discumterade denna dryck på Glasis igår med en pervocumrat.

Tjillepitten

10,191

Aaahaa! Vad "kom" ni fram till?

Att Arböga är den kanske äckligaste biran genom tiderna. Däremot är den slagkraftig, man behöver inte 10st för att på CP-säl full exempelvis OM man mot all förmodan skulle lyckas dra i sig dessa.

Tjillepitten

10,193

Låter som en bra slut"sats" som jag håller med om.

Jah, trots att man är ett förhärdat och alkat håmo så är Arbögan något i hästkuksväg. Fy fan!

Tjillepitten

10,195

Jo.

Arböga 10,2 är en billig fylla, men har smakat några betydligt värre grejer genom åren.
Ett exempel är denna fittiga hipsteröl som jag fick en gång: https://untappd.com/b/mikkeller-k-rlek- … 15/1232870
Men den här var nog värst, Linpöking "kommer" den ifrån också. Efter den så bestämde jag mig för att aldrig köpa någon barley wine-öl igen: https://www.systembolaget.se/produkt/ol … g-3062203/

Skaparen av Mortiscism.

Åh fi fääen du Mortis. Nu rör jag mig aldrig kring de finare sorterna av bira men jag litar på dig där. Jag har inget emot varken bira eller sprit men man fan veta skillnaden när man fuktar strupen. Något Bussis gillar ett spermaveteöl, typ denna när Bussis vill känna sig äggstra ToF: https://www.systembolaget.se/produkt/ol … er-152601/

Tjillepitten

Weihenstephaner är rätta takter, jaah!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah den är fin den, helst på kran skall den serveras. Grumlig likt gammalt diskvatten... Smaken av vete, mättande birabärsa btw.

Tjillepitten

10,200

Svar på tråden: I kväll får ni se, håmos. https://www.blepp.se/f/ohyeah.gif