Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Samma här, är sällan på CP-Willys.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 106 107 108 109 110 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Samma här, är sällan på CP-Willys.
Inte testat. Är också sällan där då risken att bli knivad är för stor här. Borde köpt med mig hem en massa körv då jag ju var i Ungern i augusti.
Korven åker upp i... RÖVEN!
Inte testat. Är också sällan där då risken att bli knivad är för stor här. Borde köpt med mig hem en massa körv då jag ju var i Ungern i augusti.
Åh, "ligger" butiken i ett sånt område med "utmaningar"?
Vaniljo: Vem fan är Måtta, och varför måste jag alltid dricka med denna person för?
Måtta är en padelspelande heterosexuell och cuckad varelse. Någon man inte vill förknippas med.
Huga! Ja jag pisstänkte dä! 
"Det är ju en dag i morgon också"... Klassiskt uttalande från pervsoner som Måtta.
Pffh!
Någon som vill flytta ihop med mig? https://www.youtube.com/watch?v=gZ8J_A1ZhJo
Ja.
MMM!!! Trodde aldrig att du skulle tacka jaah! *Sparar ihop ett par extra EUR-pallar så vi kan ha våran "Håney-Mooning" där sötiz!
"Kommer" gärna förbi på en kaffrer och runkbulle då!
Jaah "kom" hit! Vi ses vid CG: https://www.google.com/maps/place/Finsp … FQAw%3D%3D
Mmmh, de bästa Circle Gay-stationerna har tillhörande biltvätt. Då kan man gå in och få sig en avsugning samtidigt som spermobilen blir fullständigt nerkissad under tiden.
Har ni andra håmon också haft en finsk "Kalsarikännit" och sädan somnat. När man vaknar upp har man 5-10 missade samtal och några arga SMS på Nokian. Jag är fortfarande full från igår och minns inte vad jag kan ha hittat på.
Det har hänt många gånger med mer eller mindre allvarliga konsekvenser. Kan du se om du skickat några trevliga meddelanden?
Det har jag gjort. Pervsonerna som hört af sig via Fistbook och telefånen har jag bett fara åt helvete då jag upplevde att dom störde min CP-fylla. Inget jag bryr mig nämnvärt om iofs och dom kan få en ny släng af sleven om de fortsätter att störa mig.
Brrra!
Tackar håmo! Bussis funkar som så att han hatar att prata med volk, inklusive bekanta. Man kan iofs telefånera mig MEN då ska man ha något vettigt eller/och bögigt att säda. Rent kallprat när jag supher och runkhar tål jag inte.
Samma här.
*Bajskladdig tumme upp på den*
Äsch, det är aldrig någon som försöker cumtakta mig, än så länge har man kunnat ha Kalsarikännit (men utan kalsari) ifred.
Det låter som ett pervodis Mortis! Att slippa padelspelare med helt oviktiga samtal skulle vara skönt. Av någon märklig anledning så känner dom på sig att jag skall supah och då ska det fan ringas? HAIWAN!
Ååh, hatar när det händer.
"Hur är det?"
"Vad har du gjort idag då?"
"Har du träffat Hasse-Homo på sistone?"
"Har du några planer för helgen?"
O.s.v, o.s.v... 
Sidor Föregående 1 … 106 107 108 109 110 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt