Sv: Här postar vi allt möjligt
Undrar vad Mortis gör för bögporrigt?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 830 831 832 833 834 … 913 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Undrar vad Mortis gör för bögporrigt?
Runkar. Tittar på "Åsa-Nisse i full fart". Dricker öl. Fittkrampar.
Jaah. Tänkte prova att delta i NNN (No Nut November), men jag förlorade direkt när jag fick se Nesses kåta blick och återgick till att runka 43 gånger om dagen.
*FLÄMT!* 
Se vad jag råkade se idag som finns i byn. *brrrrrr*
https://maps.app.goo.gl/ZstpNH5mfG1Pzi8t5?g_st=ac
Huga!
...Hmm. Källarlokal. Det vore tråkigt om någon orsakade en översvämning just där. 

*KRA-..............* 
Jaah! Ti-hi!
...och idag igen. 
MMH-MMMH!
Hamnar ditt schema någonsin i ett tillstånd där du super i samma takt som oss "vanliga" pervs?
*Bussis tittar in* KRA-LACK! Nu är även jag avslöjad!
MMH-MMMH!
Hamnar ditt schema någonsin i ett tillstånd där du super i samma takt som oss "vanliga" pervs?
Nä!
*Bussis tittar in* KRA-LACK! Nu är även jag avslöjad!
Praaa!
Hade tänkt att vara padel och nykter idag men det "gick" ju så där. Men inne på Glasis nyss så var jag tvungen att ställa en fråga till pervsonalen. Hur "kommer" det sig att ett helrör Håmo Cummissioner är pilligare än två småpavor? Mängden dricka är ju detsamma. Detta kunde dom inte svara på mer än att: "Ja det är ju konstigt eftersom vi eftersträvar att sälja mindre mängder alkohol". PADEL! HA GHEY!
Jaah, typiskt PK-svar. HAIWAN! Men hade jag frågat om vilket alkoholfritt rosé-fittvin som varit mest ekologiskt hade dom nog stämt upp i kör över ett svar. SHARMOTA!
Det är för jävligt.
Men nu mina pervovännerrrrrrrrrrrrrr... *PSSCHT* *KRA-KLOINK*

HAIWAN! SHARMOTA! KOL KHARA! 
HAIWAN! SHARMOTA! KOL KHARA!

Hua! Vilken morgon det blevf efter den senaste fyllan, skulle precis "gå" och sussa på lastpallarna när det brutalt bankar på dörren och en myndig röst hörs: "ÖPPNA DET ÄR FRÅN POLISEN!!!" *Flashbacks jaah* Så jag öppnar dörren/plyfaskivan och mycket riktigt så står där två DB-snutar och naturligtvis två hästsvansar på 45 kilo, blonderade. Vad gällde saken då? Jo jag jag hade visst uttryckt något på ett anti-socialt forum och nu skulle det minsann redans ut. Det blevf ett lättare handgemäng trots att jag inte gjorde mot"stånd" följt utav något allvarssamtal jag inte begrep mig på. Jag misstänktes ej för brott och fick uppmaningen om att hålla mig inne i LSS-boendet? Jag kunde ju inte hålla truten (3,2 promille) och sade då att jag ju redan för fan var i min bögbostad! Det skulle jag nog inte sagt eftersom den mest störige snutadrulen bögar vråla i trapphuset att jag ska "gå" in. Rent tekniskt sett var jag ju redan inne så vad han skulle gapa för vet jag ej. Hur som så påtalade han att dom INTE ville "komma" tillbaka för då skulle det innebära tråkigheter för mig. Jag fattar än inte vad fan dom ville. Nåja så kan det "gå", KRA-LACK!
Det är för jävligt.
Men nu mina pervovännerrrrrrrrrrrrrr... *PSSCHT* *KRA-KLOINK*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nå. *Kracketi-klack!* Ikväll dricks det (daddy)bear!
Hua! Vilken morgon det blevf efter den senaste fyllan, skulle precis "gå" och sussa på lastpallarna när det brutalt bankar på dörren och en myndig röst hörs: "ÖPPNA DET ÄR FRÅN POLISEN!!!" *Flashbacks jaah* Så jag öppnar dörren/plyfaskivan och mycket riktigt så står där två DB-snutar och naturligtvis två hästsvansar på 45 kilo, blonderade. Vad gällde saken då? Jo jag jag hade visst uttryckt något på ett anti-socialt forum och nu skulle det minsann redans ut. Det blevf ett lättare handgemäng trots att jag inte gjorde mot"stånd" följt utav något allvarssamtal jag inte begrep mig på. Jag misstänktes ej för brott och fick uppmaningen om att hålla mig inne i LSS-boendet? Jag kunde ju inte hålla truten (3,2 promille) och sade då att jag ju redan för fan var i min bögbostad! Det skulle jag nog inte sagt eftersom den mest störige snutadrulen bögar vråla i trapphuset att jag ska "gå" in. Rent tekniskt sett var jag ju redan inne så vad han skulle gapa för vet jag ej. Hur som så påtalade han att dom INTE ville "komma" tillbaka för då skulle det innebära tråkigheter för mig. Jag fattar än inte vad fan dom ville. Nåja så kan det "gå", KRA-LACK!
Vad i helvete? Har någon klimataktivist blivit ledsen av ett inlägg? Var tog yttrandefriheten vägen? Bra att du stod på dig.
Var nämnda anti-sociala forum fittkramp förresten?
Nein ej FK-forum, utan ett annat dvs Fistbook där jag också huserar och lever jävel. Men jaaah det finns ingen yttrandefrihet men däremot fitt jag upplevfa "first runkhand" det som mången pat(t)rioter i Ängland upplevfer, dvs att Stasi "kommer" hem till dig pga skitsaker. Trodde fucktiskt inte att det före"kom" i landet mellansperma-mjölk men nu vet jag. Deras fitt-besök den där arla morgonen har motsatt effekt kan jag lovfa, att tas med "knollare" är inte så viktigt men däremot böböga hederliga pervon "går" bättre. HAIWAN! SIM HALL!!! https://www.youtube.com/shorts/IxartNgJP1M
Nä va faan?!?!?
Säger bara 1984...
Sidor Föregående 1 … 830 831 832 833 834 … 913 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt