Sv: Här postar vi allt möjligt
Efter åtta timmar i skolbänken... *KRA-LACK*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 825 826 827 828 829 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Efter åtta timmar i skolbänken... *KRA-LACK*
Åhå! Sär-särskola?
Yrkesrattrunkarbögutbildning.
Många ToF-herrar på platz?
"OM" det var! 
Tvåbitarspussel och stjärtknull? 
*hrmpfh* Vi är faktiskt lite proffsigare än så!

Men stjärtknull: Ja.
Ett 3D-pussel med TRE bitar?! Helvete, där snackar vi! 
Men åh, så müsigt med stjärtknull. 
***VIKTIG PERVOMATION!!!*** Eftersom Svärje är padel så håller Glasbanken stängt på lördagen så har ni tänkt att supah måste ni snatta senast i morgon.
Supah! Spökah! Bögah!
Supbögspökah! Det var bra och samhallsnyttig information det! Visste fucktiskt inte det, och traumatiseringen av att mötas av en nerdragen gallerjalusi sätter sina spår i hjärnbögen och måste undvikas till varje pris. 
Buuh! Nu kommer jag och spökar er i stjärten!
IIIIH! IIIIIIIIIIH!!! Va ni skräms! *darrrr* *kissss*
HUA! Hur skall man nu våga sig till NV:n om ett par timmar?!! *Masserar pungen oroligt*
Äsch! Tänk inte på det Bussis. Förresten... Är det inte idag det är 'Bögspökenas Natt'?
Jo jag tror det fucktiskt. Man borde "satsat" på en rejäl kebblarrulle dränkt i vitrövssås så man luktar som en sann turk. Jag har hört att fitt-vampyrer inte tycker om just vitröv. Bögulvar ogillar silver så man får väl sätta på sig sina silvriga piercingar i tuttvårtorna?
Det tycker jag du ska göra, håmo. Fitta vad det ska blåsa då. HAIWAN!!!
Brr... Jaah och nu är dert dags att släpa sig till NV:n... Bäst att hålla i pungen hårt!
Gör så! Bra att man tog på den fodrade VB:n idag. Blir det något DB:igt krubb från CG idag tro?
Nein det uteblevf pga den där förbannade fitt-porten och arbeitscumraten hade brådis hem för jag hade tänkt att bjuda på bullfitt-fika nu på morgonfisten. Nu väntar jag bara på att klockan skall bli 10:00!
Aha! Vad snel du ä! Ja jag införskaffade dubbla porrtioner igår, så det är färdigt. Min ordinarie macka på CG var slut igår kväll, så det fitt bli en annan trekantig macka med bacon.
Jaah mycket farligt! Risken är ju att man kan bli CP-full och det vill man ju inte... Ti-hi! Mmm, trekant... bacon...
Making bacon...
Sidor Föregående 1 … 825 826 827 828 829 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt