Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Flaffa! Drack det förra veckan, jaah!

Skaparen av Mortiscism.

10,077

Drack Gayleys senast 30/9 och då hade jag inte druckit det på bra länge. Och igår denna som jag inte druckit på ännu längre. Får då säda att Gayleys är godare då det finns lite pisskysmak i den.

Bra där Mortis. Båda är dock fina att blanda med Minttu Original 50%. Men helst ska man ju blanda med Seglis som den fina hedersmannen Crippe gjorde.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bjöds på det hemma hos en runkpolare för några veckor sädan. Trodde att han bara skulle bjuda på en shot eller två, men det slutade med att vi drack hela flarran mellan bärsabirorna! Tjoho!

Skaparen av Mortiscism.

Jaha ni håmon då var jag klädd på müset. Pissky och långburk blir det nu, skål på er pöjka!

Tjillepitten

10,080

Skål håmo! Själv har man KV/NV hela hälgen. Aivan/sad

HAIWAN! Det är ju förjevfligt pervocumrat! Är det fittväder där nere också?

Tjillepitten

10,082

Ja det är det. Och ja: Gråfittemulet, snålkukblåst och duggregn också. HAIWAN! Och det ska man vara ute i sen. Gööb!!!

Jaah fi fääeen, lider med dig håmo. Därför blev det en spermobiltur till Glasis. Jag vägrade "gå" där i fittregnet, brr! Men jag passar röver en digital pissky åt dig. Och en långhylsa. Btw så när jag var på Glasis stod där något jevfla slan och tjatade med pervsonalen om glögg, inte vilken glögg som helst utan... ALKOHOLFRI!!! Fan är det med volk? SHARMOTA!

Tjillepitten

10,084

Ja den där sträckan ser dryg ut att gå, vilket man ju nu sett några gånger. Bra ned spermo så man kan sitta i värmen och lyssna på 80-tals-metal då.

Och det Är fel i hövvet på volk ja.

Jaah det är en pisstråkig sträcka och speciellt i fittregn. Nu var jag ju rattrunkbar så det var inget att tveka på. Kan ju bli en annan historia i morgon kanske. Men som vanligt önskade herren i kassan "Trevlig helg!" medans jag med säkerhet kan säda att jag "kommer" tillbaka i morgon igen ti-hi! Jaah om jag hinner vakna till liv innan 14:00. Mmm, jag skulle få fittspel av att joppa på Glasis, dels för allt göttis som finns därinne men också pga alla jävla hjon med korkade frågor! FITTA! En redig bear VET VAD HAN SKALL HA! Satans padelspelare, roséviner, alkoholfritt m.m. Helvete knata bort till CÖÖP och köp blandsaft ditt jevfla CP till ZOE-förare! Å andra sidan skulle mitt Glasis aldrig öppna, åtminstone inte för andra. Innan klockan slagit 10 på morgonen ligger jag och jollrar inne på lagret.

Tjillepitten

10,086

Dock så skulle vi kunna ge rediga och adekvata tips och omdömen om dryckerna!

Jaah OM vi öppnade för hjonen dvs. Jag blir tjef därinne och så anställer jag dig och Mortis. Ni får egna nycklar osv så ses vi här vid pervsonalingången på måntag? Låter det brah? https://www.google.com/maps/@58.7071724 … FQAw%3D%3D

Tjillepitten

10,088

JJJAAAAAH! Aivan/smile

Vi kanske kan anordna lite olika teman, typ hur man super i andra delar av världen? https://www.youtube.com/shorts/FZd3o34IGq0

Tjillepitten

10,090

Jaah! Han värkade vara i fin form. Och blåskontroll vid inpassering. Under 0,2 promille och du blir portad på livstid och får bara köra ZOE!

Ett mycket bra förslag. Det skulle sålla ut padelspelare direkt i dörren. Skulle man misstänka att någon fuskat i kontrollen med typ munskölj så finns ett test. En ljummen Arböga 10,2 skall drickas inom 2 minuter så har man bevisat att man kan dricka som en bear. Inga alkoholfria produkter får finnas i butiken heller. Möjligen groggvirke MEN det blandar vi i personalen till och på platz. Finns inte på kartan att du vinglar ut därifrån med endast en Eldorado apelsinjuice. NEIN! Du måste köpa starkvaror också. Kyld birabärsa skall så klart finnas, isbitar sommartid, året runkt säljs ölkörv, chips och annat så som Pan pissa eftersom vi tar vårat ansvar. Man ska inte dricka på tom ölmage! Alla brott mot våran alkoholist-policy innebär att två stora herrar i läderpolisuniformer dyker upp för att omskola twinken till ett perverst liv. Inne på lagret finns nämligen en fungeon cumplett med elchocks-utrustning eller snarare ett par seriekopplade bilbatterier, bondagekors, piskor och "niosvansade katter" m.m. Pissboarding är obligatoriskt oavsett brott mot pervo-stadgarna.

Tjillepitten

10,092

Åh vilket paradis!

Mhm! Vill du joppa i dörren för att säkerställa att ingen nykterist trillar in? https://www.youtube.com/watch?v=T8eh9vU8ZDg

Tjillepitten

10,094

Klassiker! Ja jag tar på mig den uppgiften. Då blir det mer så här: https://youtu.be/_MP67T1kDu4?si=CwhUkhXom0qQuFs-

Hahaha! Jaah den hade jag glömt. Men yes så där skall det se ut på Fittkramps Glasis! Rätta takter!

Tjillepitten

Nä, nu är det dags för öl och Battlefield 1942!
Tänkte försöka få tag i en ubåt på någon server så att jag kan leka att jag är med i "Das Boot"!

Skaparen av Mortiscism.

Det var skoj! (Spelade självfallet för "äran och hjältarnas land".)
Nu dricks det pissky och ful-plepsi. Dricker lite av pisskyn rent också. Det är en flarra Grants som har stått bortglömd och tråkat i något hörn i lite mer än 16 år.

Skaparen av Mortiscism.

I 16 år?!! Hur är detta möjligt Mortis? Du håller väl inte på att bli... ehhh... hetero? Men bra av dig att lira för farbror Hilles goda sak!

Tjillepitten

Yupp, den är nämligen inte min från bögbörjan. Flarran tillhörde en släkting som dog för 16 år sädan, därefter stod den och dammade i många år hos dennes fruga, som inte var hård på drickan och som efter flera år också dog, o.s.v, o.s.v...
Jaja, nu är flarran i alla fall i mina runkkladdiga händer, vilken tur att den äntligen får bli drucken!

Skaparen av Mortiscism.

Aha beklagar sorgen Mortis. Men jaah det är bra att den "kommer" till nytta nu. Fördelen med sprit är ju att den inte blir gammal. Men för 5-6 år sädan så satte jag i mig ett par birabärsor som var två år gamla. Detta var hemma hos en frammis som var nästan nykterist. Biran var drickbar ännu och jag hade hoppats på ett intressant bajsresultat men det uteblevf.

Tjillepitten