Sv: Här postar vi allt möjligt
Bussis skrattar så gött åt detta samtal, "Skåneneger" hahaha! https://www.youtube.com/watch?v=ijwlBG62_K8
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 823 824 825 826 827 … 896 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bussis skrattar så gött åt detta samtal, "Skåneneger" hahaha! https://www.youtube.com/watch?v=ijwlBG62_K8
Då har man varit på Glasis i Käälmah och sna... eeh... "införskaffat" morgondagens dryckjom så man inte beböger gå utanför plyfaskivan imorrn när man vaknar på kissunderläggen.
Tog spermon till Glasis innan stängningen och nu blir det KRA-LACK! 10 långburkar snattades.
Lagom till att första birabärsan runnit ner så PMS:ade tjefen för QX-utdelningen och frågade om jag kunde rattrunka... HAIWAN! Nåväl...
Javisst. Men trippel OB-(Fleur) svarade du.
Nja jag fitt skylla på mitt åtagande i Frikyrkan denna afton och att församlingen skulle bli väldigt besvikna om kvällens Gudstjänst skulle utebli. Insamlingen för svältande barn i Nigeria och Sudan. Då vart han mer förstående. KRA-LACK!
Så fiiint utav dig!
Men så har du väl också sagoläsning för stackars skäggiga barn från Kaozistan?
Ja redan i morgon fitti fucktiskt så därför var jag tvungen att säda ifrån om NV:n. Vi skall ju ha simkurs i Motala ström i morgon. Man får medta egna betongskor och/eller viktbälte inför detta. Jag vill att volk integreras och bli en del av Sverige... På medeltiden.
Och så fitt jag en notis via värksamhetens app i förrgår om att jag inom kort kommer att få en massa kottar och kapsyler... igen!
Bögertid = mera Seglis har jag lärt mig, sanna mina ord!
Mmm. Seglis. *Törstig.*
*langar genast över en vb-ljummen Seglis till Mortis*
MMH-MMMH!
*Kra-lack! Klunk! Klunk! Klunk!*
Aah, nu känns det bättre.
Smakade lite pung(?).
Har ni också fått sådana därninga monopolpängah idag på bidragscuntot?
Jaah, lite "gick" till Glasis och resten till en god vän i Nigeria. Han har lovat mig pängah i några år nu i gengäld. Han är typ negerkung därnere men behöver lite hjälp först.
Ååh så fiffigt! Han fick alltså typ en femtiolapp av det som var kvar efter din shoppingtur alltså. Hur mycket stålars ska du få då och när?
Nja han sa att jag skulle handla för de där papprena med Sperma Lageröfv på och sädan skicka en bild på mitt konstiga plastkort från Swettbank på? Fattar ingenting men jag litar på honom. Värkar vara en hyvens kille!
Jaah man växte ju upp med Fitt Långstrump och hennes var ju negerknug så varför inte. Jag frågade om jag kunde få ett "Seglardricka" träd och det lovade han att jag skulle få i utbyte mot mitt pass. Jag tyckte det var en bra deal, jag fick lite konstiga gröna blad i en påse som jag har planterat i en kruka ute på ballen. Än så länge har inget växt där men jag får väl vänta till våren och då kommer nog det att växta Seglis så det knakar!
Sidor Föregående 1 … 823 824 825 826 827 … 896 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt