20,501

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mums! Själv har man runkerat på att skaffa en sådan hära: https://youtube.com/shorts/B8pRuJ0ymMs? … lC1x4CiUSj Men p.g.a. min värksamhet så "går" det inte- HAIWAN!!! Oj vad Bleppe skulle förfina sin nya cumpis isf. Ack jaaa...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

20,502

Mycket ToF jycke! Men du har inte tänkt på att skaffa dig en "Furry" istället? En slags gimp utklädd till attackhund?

Tjillepitten

20,503

Joo, det har slagit mig några gånger. Vet du om www.furryhomosexualattackdogswithslimeypenises.com är bra?

20,504

ÅHÅ! Helt klart bättre än halvbögar som klätt ut sig till "Ariel".

Tjillepitten

20,505

Rähähä! Vilket dårhus vi bor i. Skål håmopervobroder Bussis där! Aivan/smile

20,506

Skål pervocumrat! *Turboheilar*

Tjillepitten

20,507

Jag också...

20,508

Innan färden ned mot Småland så drar jag och Mortis ett varv i Himpas bögskog. https://www.youtube.com/shorts/qI_mibNZqCI

Tjillepitten

20,509

Det gör ni rätt i. Och här var man visst igår ja. Aivan/neutral ?

20,510

Jaah jag har något vagt minne av det också?..

Tjillepitten

20,511

ÅH!!! Vilken lycka att se att hela 6st långhylsor överlevt gårdagen. Men först lite java och 19 cigg så man kan bajsa!

Tjillepitten

20,512

Vad dricker herr håmo för kaffrer? Här är det Svarvid Nordfist's 'Mollbögs Blandning' som gäller. Svart gifvetvis!

20,513

Zoegays Dark Tarmtemption pimplas här. Men Mollbögs som du dricker är inte dumt det heller. https://www.zoegas.se/produkter/dark-temptation

Tjillepitten

20,514

Dä blev en redig UE-tripp till Nora, Ställdalen och Ställberg igår. Konstant fittregn och blåst 24/7, men ack vilka perviga platzer.

Skaparen av Mortiscism.

20,515

ÅHÅ!!! Nu snackar vi ToF-platzer hör jag det. Låter som att du varit i "Zonen" bl.a eller tänker jag fel?

Tjillepitten

20,516

Yepp, det fanns lite allt möjligt. Någon övergiven underjordisk tunnel, lägenhetsbyggnader, butiker. På väg hem så blev det nästan en viltolycka, rådjursjefvel som sprang ut mitt framför Vulvon. Det var så nära att jag fitt stanna till för att titta om det blev någon träff på bilen, men rådjuret och kärran klarade sig tydligen med ett par centimeter. *Phew!*

"Zonen"? Fnö? Ingen aning.

Skaparen av Mortiscism.

20,517

Puuh! Tur att det "gick" bra under spermobilfärden! Ställdalen är väl den s.k bögspökstaden? "Zonen" jaah, reichbrunkern för att vara äggsakt.

Tjillepitten

20,518

Ställdalen var inte helt öde, men det finns ett kvarter i centrala delen av byn som är helt öde. Ganska poppis ställe i UE-kretsar att besöka just nu.
Ställberg låg en kort bit därifrån, där fanns några övergivna radhuslängor och en gruva. (Osäker på om gruvan är övergiven, slitet såg det ut att vara.)

Skaparen av Mortiscism.

20,519

Mhm har sett lite bilder och håmofilmer från Ställdalen. Gruvan har jag dock inte hört talats om dock. Låter pervigt! Synd att allah dessa platzer "ligger" så långt bort. Var själv i Tyfors för några år sädan, en gammal krutfabrik under jord. I samma veva så bebögdes även Fredriksbergs pappersfabrik som tyvärr idag är riven. Exkremt ToF UE-utflykt.

Tjillepitten

20,520

Oh, de platzerna har jag bögt talas om. Fredriksbergs pappersfabrik såg ju riktigt DB ut på bilder, synd att det stället är borta.

Skaparen av Mortiscism.

20,521

Jaah det var DB kan jag lova. Jag och mina runkcumrater hittade bl.a en autogyro (enklarare CP-kopter) som något miffo porrkerat där. Men så hittade vi även en liten tunnel inne i fabriken som ledde till en tidskapsel kan man säda. Men Tyfors finns kvar än idag, då talar jag inte om den delen med de kissgula husen (vilka också är DB) utan bögberget mittemot. Är 4 ingångar där, sjukaste var när vi tog oss ut och det var negermörkt ute... Det var vinter och hade snöat och vi såg riktigt märkliga fotspår, inte gjorda utav volk. Det var tassavtryck av varg eller kanske bögulv. Det blevf en lättare språngmarsch ner mot spermobilen kan man väl säda.

Tjillepitten