Sv: Dagens Ord: Rånkeria
Beskrivning: Halvsjabbigt ställe bestående av slitna runkbås, betalningsmetod - 10-kronors myntinkast. Endast Göteborg med omnejd.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Rånkeria
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Halvsjabbigt ställe bestående av slitna runkbås, betalningsmetod - 10-kronors myntinkast. Endast Göteborg med omnejd.
Kan recummendera "Sunkiga hak i Sverige" på Fistbook. Där finns gott om gemytliga Rånkerior och sånt.
Det gillar vi!
Åker till Göteborg. För in en tia i en korpulent herres myntinkast.
Då gör du kanske något för hela slanten?
Man kanske skulle boka en bögbiljett till Götet då? Att åka mantrain typ Sex2000 är ju inget alternativ för då "kommer" man aldrig fram. https://www.flixbus.se/bussresor/norrkoeping-goeteborg
Jaaah! Eller till Helsingör/Trelleborg och beböga både Cityboys och Herkko.
Låter som en plan! Men då tar jag och Mortis först bögbussen via Nybbet och sädan fortsätter vi gemensamt färden mot Herkkos hemstad. Han vill säkert visa upp lite nya kläder och berätta om sina kåta planer.
Det vill han säkerligen! Sen en indiandans på det.
MMM!!! Men vi måste rövertala honom och Pappa Kim om att ge upp det där med fittornas armé. Vi skall ha kukarnas armé och inget annat. Jag tror att det är fullt möjligt att få över Herkko till våran håmosida. och förutom det så kan Pappa Kim hjälpa oss att atombomba padelhallar osv.
Det är cumplicerat di dära... Men jag tror nog at Kim vill bögah!
Det tror jag också, jag tror att Kim vill få smisk på sina väl tilltagna dallriga gubbskinkor. Och det Pappa Kim säder är Herkkos lag att följa. Inga mer "sexklubbar för kåta tjejer" utan renodlade bögklubbar alá Blue Oyster bar osv.
Jag tror också att så kommer det att bli.
Tråkigt nog "står" inte Herkkos telefonnummer med på Intranätet. Jag hade så hjärna velat ringt upp honom.
Jag också...
Bussis har nämligen en pervers hobby där olika iofs myndigheter rings upp med udda frågor. Finns även samtal med privatpervsoner som jag letat upp. Transpirerad av Eurocop, inte samma kvalité tyvärr med medlen heilar syftet.
Så du Haaar numret?
Vilken myndighet vill du tala mä? 010-568 70 00 är till CÄPO, 08-784 20 00 för att nå Stasi-TV. Dom brunkar ogilla mina samlag när jag ringer.
Blepp?
Vill du ha flera nummer till störda Stasi-myndigheter så säd bara till!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Rånkeria