20,376

Sv: Här postar vi allt möjligt

Rätta takter! Och fittslem vad kallt det har blivit. Är ute på värksamheten och fryser kuken av mig... nästan...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Jaah fii fääeen, har en runkpolare som tidigare idag visade en bild på Fistbook där han fitt skrapa rutorna på spermobilen. HAIWAN! Nu blir det till att runka ännu mer för att hålla snoppisen varm.

Tjillepitten

20,378

*flaffa flaffa flaffa*

Fifan! I helgen var det ju asskönt när jag gick ut och spontanrunkade mitt i natten, men nu är det plötsligt riktigt fittkallt!
Tydligen har det redan "kommit" bögsnö i skitbackarna i Tänndalen enligt stasi-nyheterna.

Det enda positiva är att temperaturen är pervfekt för att gå runkt i "sinnpaj" just nu. Läderhomo och hårdrunkare som man är!

Skaparen av Mortiscism.

20,380

Mmmm! Kan bara fantisera om hur sexig du är i sinnpajen din! Och sädan blir man ju nykter för fort p.g.a. kylan när man "tagit en vilopaus" ute i damp-ungarnas sandlåda här på gården eller i soprummet. HAIWAN!!!

Känner igen senaste nappet på dumpen. Är 99% säker på att jag har träffat slanet när han dejtade en dåvarande bekant till mig. Intressant hur han har gått från vaniljo till att bli peddo!

Skaparen av Mortiscism.

20,382

Blepp...

Mhm, jag väntar väderspänt på att en dag se någon som man själv träffat på i värkligheten. Det lär ju ske förr eller zigenare. Idag borde ett nytt peddo hängas ut. Men han peddo-Jesus från Norpan joppar/joppade åtminstone på Bögbäcks plantskola enligt vad han själv skrivit.

Tjillepitten

Jaah, minns att vi satt i någon lägenhet 3 stycken "par" (en tid då jag var vaniljo, ung och dum) och lirade något tv-spel.
Minns att det var en riktigt skum lägenhet. En liten etta helt utan fönster i en källare någonstans i Ektorp. Müs! (Paret som bodde i lägenheten är dock fortfarande tillsammans än idag.)

Skaparen av Mortiscism.

20,385

Låter som en ypperlig lägenhet att bli historisk iom. något brutalt och pervigt, typ Ed G-style.

Åh en sädan lya skulle man vilja ha minus peddon då. Endast megahåmon är välcumna. På tal om CP-iga lägenheter så var jag för runkt 15 år sädan i jakt på en kvart. Jag fastnade för en lya på Ängsvaktaregatan i ett böghus. Skaplig knarkarkvart vilket jag också påtalade för hyresvärden. Bl.a saknades dusch (vilket man kan klara sig utan). Skithuset i fråga var ungefär lika stort som dasset på en turistbuss. "Köket" var beskrivet som litet... Det var bara förnamnet, fanns ingen ugn men en hylla för en micro och istället för en spis så var där en portabel "spis" inkopplad i ett vägguttag. Vardagsrummet/sovrummet var rymligt dock, inget fel på det. Egen "balle" att heila ifrån osv men det var också det enda HIV-positiva förutom en väldigt låg hyra på runkt 2500 kapsyler/månaden. Nu blev det inget av med det utan jag skaffade mig en pundarkvart i CP-Åby istället.

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Låter som en ypperlig lägenhet att bli historisk iom. något brutalt och pervigt, typ Ed G-style.

Yepp, en riktig betongkista var det! "Köket" bestod typ av en spisplatta, mikro och kyl i något hörn om jag minns rätt. Hyran måste ha varit billig i alla fall.
Om det skulle börja brinna utanför dörren till en sådan lya så är det dödsrunk som gäller, eftersom det inte finns någon annan väg ut! Aivan/shout

Bussföraren skrev:

Nu blev det inget av med det utan jag skaffade mig en pundarkvart i CP-Åby istället.

2500 kapsyler i månaden dock... Helvete vad mycket vad mycket av lönen som man kan investera på glasis då!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah mikket pilligt och väldigt nära till Ingelsta. Gångavstånd fucktiskt, bara fittigt på hemvägen då man skall upp för De Gaaysgatan och den CP-backen.

Tjillepitten

20,389

Hur som... Hittar inte andra trådar... Faaan vad bra Bussis när du flög planet jaaaah?

Förutom DB Burak så syns ToF-polisens gamla uniform i bakgrunken. Läderjackan, vaktkopplet osv... TOF! https://www.youtube.com/watch?v=u6sjo99CE4M

Tjillepitten

Bleppisen börjar att bli lite hal under mackorna! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaah. Det värkar som att han har trillat ur sin spermo.

Tjillepitten

20,393

Det har jag...

Jag kan spara in 23.000 dollahs, piloterna/besättningen måste vara human toilets. Sängen som är i planet får vara eftersom där kan man bögah så fort man lyft. Autopiloten sköter resten. https://www.youtube.com/shorts/5eGBKq9a340

Tjillepitten

20,395

Såå braaah! Men VB is-the-shit!

Mhm! Men jag undrar hur mycket bajs som samlades i toaletterna när tattar-landet Iran fitt hembesök av just B2-bögbombare. Vem städade upp skithusen? Vart är bajset idag? Hade Iranierna i brunkern bajsat? https://www.youtube.com/watch?v=VdWH1oraluk

Tjillepitten

20,397

Vilket mumsigt kladdigt mysterium...

Mhm! Jag tror att Dånald Trump var jättearg då Iran tillvärkade lösfittor i sina brunkrar och av den anledningen bombade blöjskallarna åt helvete.

Tjillepitten

20,399

Mmhm! Du har nog så rätt så, ditt lilla håmo där!

Man får ju knäböja att Herkko inte läser vad som skrivs här. Pappa Kim lär ju bli fett förbannad om fabrikerna för lösfittor "gått" sönder. Nu kan han inte bygga upp "Fittornas armé".

Tjillepitten