Sv: Här postar vi allt möjligt
En J35:a på garageuppfarten hemma gör lätt att grannen med sin Lambo kan gå och duscha! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 813 814 815 816 817 … 926 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
En J35:a på garageuppfarten hemma gör lätt att grannen med sin Lambo kan gå och duscha! 
Ägg-sakt! Vem fan behöver 2+1 vägar, trafikljus och hastighetsbegränsningar liksom?
*HNNNGH* Nu bögar det trycka på där bak här i hytten... *pust pes*
Något trefvligt resultat?
Blev en bs-7 i den dyra lyx-stolen... 
Och nu fitt jag präxiiiis en notis från värksamheten i CP-appen om hur många kottar och kapsyler jag skall få inom kort på något sådant därninga cunto eller va di heter... Blir en bra hälg för Glasis och CP-staten...
Låter gött.
Själv ska jag cumtakta CP-myndigheter om att börja få en handfull kottar och kapsyler månadsvis tills vidare. Får se hur det går. Petalade in ett nästan femsiffrigt belopp i scat(t) förra veckan, dags å få tillbaks lite, rähähä.
Hoppas bara inte att slanen kräfver att jag slutar med kabelpillandet och börjar göra något meningslöst som att skriva in mig på arbetsförnedringen och börja gå till någon arbeitscoach-frammis igen! 
Det märks verkligen att skolorna ute i landet har "kommit" igång på riktigt efter sommaren.
Uttråkade sär-särskoleelever sitter garanterat och hittar på fittkramp-ord istället för att plugga, framtiden ser lovande ut för dessa blivande pervs. Just nu har vi nämligen 40 godkända ord som står på kö! Tjoho(mo)! 
Låter gött.
Själv ska jag cumtakta CP-myndigheter om att...
Ååh fy bögulen vad jag Inte är avis på dig att behöfva cuntacta och träffa dessa myndigheter! Gjort det en gång i tiden... Det räckte! 
Det märks verkligen att skolorna ute i landet har "kommit" igång...
Ja prräxiiis! Men nu ska (vill) dom ju införa en nationellt mobilförbud i sär-särskolorna har jag hört/läst. 
Och här utanför glasis idag:
https://youtu.be/G81R8dfXLW4
Sitter och knollar hortell och sånt i Pervsderdam nu i december...
Hahaa! Nu bögar det gunga bra här...

Ååh fy bögulen vad jag Inte är avis på dig att behöfva cuntacta och träffa dessa myndigheter! Gjort det en gång i tiden... Det räckte!
Yepp, det är minsann ett finger i arslet... Av kvinnlig modell med långa naglar. Byråkrater och snäsiga gamla frammisar.
Hoppas bara att jag inte tvingas att ha å göra med arbeitsförnedringen igen. Vilken otroligt meningslös myndighet.
Och ni kanske minns hur jag avslutade min cumtakt med denna myndighet den senaste gången? 
Präxiiiiiis! Hade dessa Inte suttit på en skyddad verkstad i form av statlig verksamhet så hade dom rykt rätt fort kan jag säga!
Bleppe skrev:Ååh fy bögulen vad jag Inte är avis på dig att behöfva cuntacta och träffa dessa myndigheter! Gjort det en gång i tiden... Det räckte!
Yepp, det är minsann ett finger i arslet... Av kvinnlig modell med långa naglar. Byråkrater och snäsiga gamla frammisar.
Hoppas bara att jag inte tvingas att ha å göra med arbeitsförnedringen igen. Vilken otroligt meningslös myndighet.
Och ni kanske minns hur jag avslutade min cumtakt med denna myndighet den senaste gången?
Jaaah Arbeitsförnedringen kan gå och slicka fitta eller nåt. Jag har haft med dom att göra endast två gånger i livet. I bögan av mitt vuxna yrkesliv och nu de senaste månaderna. Under dessa cirka 25 år så har inget förändrats, kass myndighet som INTE klarar sitt kärnuppdrag dvs att sätta folk i arbetsläger. Det är snarare ett kontroll(köns)organ åt Stasi. Jag har aldrig träffat någon som fått arbeit genom de där slöpittarna, någonsin. Lägg ner skiten och låt privata aktörer sköta jobbsökandet istället.
Knollah! *passar över en Klockis digitalt*
*Tar glatt emot* Men vad är det för salt smak jag känner?
*fniss* Kan det vara extra mycket sälta?
Klockis är fint!
Sitter och klunkar bärfis för tillfället.
Det gillar vi Mortis. Och här är det inte långt kvar till obevakad frigång nu.
Mmm, fy fan vad Bussis är tösti!
Håll ut, håmo! Langar öfver en 'Dompan' digitalt så länge. *lang*
Åh tackar! *Med skakiga händer häller jag i mig dryckeshjonet*
Lugnt! Hoppas det känns lite bättre.
OM det gör! Försnoppningsvis blir det FF i morgon, orka vara nykter pffft...
Sidor Föregående 1 … 813 814 815 816 817 … 926 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt